Het nemen van je moeder

Het nemen van je moeder

Het kan zijn dat je als kind je moeder innerlijk hebt afgewezen doordat je niet die diepgaande connectie vanuit haar kon voelen.

Op dat moment heb jij je van haar afgesloten en als klein kind is het dan alsof er een innerlijk deurtje dichtgaat dat niet meer geopend gaat worden.

De teleurstelling die je onbewust als kind meemaakte, maar als ziel voelde, dat zij niet helemaal kon ingaan op jouw emotionele behoefte, heeft gemaakt dat jij haar niet meer kon ‘nemen’ zoals ze is.

Vaak is dit ook bij haarzelf gebeurd als baby of kind en misschien gebeurde het ook bij haar moeder.

Zo kan de liefde van generatie op generatie steeds minder doorstromen.

Het aanvaarden, het ‘nemen’ van je moeder kan op latere leeftijd alsnog, vanuit je wil en je bewustzijn.

Dit betekent: haar aanvaarden voor wie ze is, zonder oordeel en zonder verwijt; dat je gelooft dat ze je het maximale heeft gegeven van wat ze kon doorgeven.

Wat je zelf weinig hebt ontvangen, kun je nog minder doorgeven.

Het innerlijke gevecht dat je misschien al jaren hebt, of je eigen boosheid en teleurstelling, zijn jouw eigen emoties.

Je kunt hier zelf mee aan de slag, om deze te transformeren, want de enige die er last van heeft ben jijzelf en waarschijnlijk ook jouw eigen gezin.

Zonder dat jij het doorhebt, draag jij je gevoelens van tekort over op de generaties na jou.

Op het moment dat je in dit proces stapt en je je moeder als je moeder kunt ‘nemen’ en haar ook echt op de plek van jouw moeder kunt zetten, dan kom je weer in de liefdesstroom van je leven en dit betekent dat je dan ook het leven kunt nemen.

Veel kwaaltjes, zowel fysiek, psychisch als emotioneel kun je relateren aan datgene wat nog onverwerkt is in jouw vrouwenlijn. Eerder heeft er een trauma plaatsgevonden, dat zo pijnlijk was, dat een van jouw voormoeders dit niet kon verwerken en dit trauma is generatie op generatie overgedragen tot het bij jou uitkwam, of je dochter(s).

Dat heeft er mee te maken dat de liefde op dat moment bij de voormoeder niet meer kon stromen, door de pijn die onderdruk en weggedrukt werd.

Je kunt niet je pijn wegdrukken en je liefde er wel laten zijn. Het is beiden of helemaal niets. Dus de kinderen van deze voormoeder met dit trauma hebben een tekort aan liefde moeten ervaren, en op het moment dat zij moeder werden, konden zij hierdoor ook minder liefde doorgeven en zo gaat het door en door.

Tot iemand in de vrouwenlijn dit stopt en dit trauma op gaat sporen, in een ritueel het trauma erkent, de voormoeder eert en zo hetgeen terug wordt gegeven naar daar waar het hoort.

Het leren ‘nemen’ van je moeder is een innerlijk en diepgaand, rauw en ook prachtig proces dat enkele maanden duurt, maar dat je uiteindelijk van binnenuit helemaal zal vrijmaken.

In een prachtig drie-maanden programma: Het helen van je vrouwenlijn, werk je van buiten naar binnen in dit proces, het helen van je vrouwenlijn inclusief leer je hoe je een eigen opstelling kunt doen en hoe je leert werken met deze innerlijke processen.

Tamara Beekmans, eigenaresse en oprichtster van de Vrouwenkracht Academie sinds 2013, werkt al meer dan 15 jaar intensief met de moederwond. Ze heeft honderden groepen begeleid in vrouwenlijnopstellingen en diepgaande innerlijke en systemische processen onderzocht en begeleid.
Ze is internationaal HSP Coach, trainer, systemisch therapeut, Sjamaan, Healer, hoger bewustzijnscoach, opleider, docent, auteur, inspirator en oprichtster van de Vrouwenkracht Academie.

Bescherm je goddelijke vonk

Bescherm je goddelijke vonk

Houd vol liefste mensen.
Kijk niet, lees het niet, luister er niet naar.
Ga ervan weg.
Bescherm jezelf.
Bescherm je goddelijke vonk.
Bescherm je hart en je hartenergie.
Bescherm je ziel.
Ga elke dag de natuur in, werk in je tuin of balkon of ga wandelen. Glimlach naar iedereen die je tegenkomt.
Blijf in je kracht en blijf stralen.
Blijf liefde in je hart voelen en elke dag hier aandacht aan besteden zodat je dit ook voelt, adem in je hart enkele minuten paar keer per dag.
Laat alles shitenergie en informatie niet bij je komen, lees het niet, hoor het niet, luister niet.
Ga iets anders doen.
Anders wordt het heeeeeel zwaar de komende tijd.
Nog even en we zijn erdoorheen.
Blijf gelukkig, blijf liefdevol, ga boeken lezen, muziek luisteren, dansen, bewegen, knuffel, nodig mensen uit, je moet mensen zien!
Ga op tijd naar bed, eet gezond, wees heel lief voor jezelf.
Wees vreugdevol en blij, doe wat je leuk vindt.
Samen dragen wij het liefdesveld, dat zal ons hierdoorheen loodsen.
Steeds meer mensen worden wakker.
Dus doorbreek je angst en kies bewust voor liefde.
Dit zijn ook bijzondere tijden van geestverruiming en spirituele verankering.
Als je geworteld bent in de nieuwe hoge frequenties, kun je precies zien wat er gebeurt en versterk je alleen maar je hartcoherentie.
Het licht van jou belichaamt zelfs nog meer, ongeacht de emoties, waardoor de frequentie steeds hoger wordt.
x Tamara
.
.
.

Jessica: Tamara weet als geen hoe je de verbinding met je eigen wezen brengt, waardoor alle schellen van je ogen vallen om dit zichtbaar te laten worden zodat je het kunt ervaren en kunt voelen wie jij in wezen bent!

Jacobien: Net ruim 3 maanden van de jaartraining doorlopen, en ik al zo ongelooflijk veel verbetering voel. Ik beweeg me letterlijk soepeler en voel me beter dan ooit, vooral dankzij de (her)ontdekking van mijn eigen zijn als ankerpunt in dit leven (niet egoïstisch bedoeld). Ik ben je ontzettend dankbaar voor alles wat je me tot nu toe hebt aangereikt, waaronder natuurlijk de mooie werkboeken met oefeningen, de boeken op de leeslijst en de visualisaties. Voor aanvang van de training dacht ik dat een uur per dag voor mezelf nauwelijks haalbaar zou zijn, nu geniet ik er zo van dat het vinden van tijd als vanzelf gaat (ook naast gezin en werk). Ik geniet echt van deze ontdekkingsreis naar mezelf toe.

Ik kies voor een SAAI leven

Ik kies voor een SAAI leven

Waarom ik ervoor kies om een ​​eenvoudig “SAAI” leven te leiden in plaats van een druk en opwindend leven.
Ik was altijd geluk aan het najagen. Omdat er nooit genoeg was.
Ten eerste, ik heb al een zeer druk en opwindend leven geleefd de eerste 47 jaar van mijn leven.
Veel gereisd over de wereld, op zoveel manieren gewoond, alles gedaan wat ik wilde doen.
Dit meer omdat ik dacht jong te sterven. Wat niet gebeurde.

Er heeft zich een nieuwe manier van leven in mij ontvouwt. En ik ben gelukkiger dan ik ooit ben geweest.
Niet meer door iets te doen, maar te zijn.
Op een plek te zijn en daarin te investeren. In mijzelf te investeren.
Tijd nemen om mijn maaltijden klaar te maken.
Tijd niet meer mee laten wegen op een dag.

Mijn gelukkig zijn komt nu van binnenuit, niet meer dingen van buitenaf.
Leven in de natuur in een natuurlijk huis van leem en hout voelt zo fijn.
Elke dag vuur maken om te koken voelt zoooo goed.

Aandacht hebben voor de pot thee vol met kruiden die de hele dag op het vuur blijft staan en aangevuld wordt met vers water keer op keer.
De dankbaarheid die ik nu voor het leven voel, vervult mij. Ik voel dat ik genoeg heb. Ik ben genoeg voor mezelf geworden. Een nieuw recept uitproberen thuis, is net zo opwindend als een nieuw hip restaurant uitproberen.
Ik geniet zo van de stille ochtenden en heldere sterrenachten.


Alles zit nu in de simpelheid van mijn gewone dagelijkse leven waar ik zo gelukkig van wordt. Ik blijf verbonden en in vrede met mezelf.
Ik kijk niet meer uit naar de hoogtepunten in mijn leven. Elke dag is een geschenk voor mij en de simpelheid van het leven is het mooiste wat ik kan ervaren. Ik kan totaal in verbinding met mijzelf blijven hierdoor. Zodat ik op een hele diepe laag ontspanning ervaar en mijn zenuwstelsel volledig tot rust aan het komen is voor het eerst in mijn leven.
Door te proberen een meer minimalistische levensstijl te leiden, ben ik gaan inzien dat eenvoudig en minimaal leven zo’n diepe tevredenheid geeft. Zodat ik een goed leven kan leiden. Een heel lekker saai leven, hoe ik leef, is echt alles behalve saai. Ik ervaar elke minuut in elke vezel van mijn lichaam en bewustzijn.


Dat ik vele jaren heb geïnvesteerd dat ik vanuit mijn eigen huis ook kan werken, door online te gaan werken. Kan ik nu overal op de Aarde wonen waar ik wil wonen en ook mijn dagelijks leven en uren indelen zoals ik dat wil. Zodra er inspiratie in mij komt, ga ik deze direct opschrijven en laat ik alles uit mijn handen vallen, en dit kan ook. Omdat ik zo simpel leef. Van binnenuit.


x Tamara

De innerlijke moestuin

De innerlijke moestuin

Mijn moestuin.
De herfst nodigt mij uit om toch alles een beetje op z’n beloop te laten.

De natuurlijke moestuin mag zijn zoals ze is, lekker rommelig en zichzelf vormend naar dat waar planten en dieren zich veilig voelen nu de dagen flink korter zijn, de nachten kouder en overdag de zon de tuin omarmt met haar warmte.


Tamara richt zich meer naar binnen, naar het innerlijk lichtje dat altijd brandt en waar Liefde de boventoon voert. Werk wat om aandacht vraagt, het maken van jam van de kilo’s kweepeer en vijgen. De kas gaan we deze week weer mee verder. Ik heb vrijdag bij het Balatonmeer nog 8 goede grote ramen gehaald, dubbel glas zelfs. Die kan ik goed gebruiken, geruild met een paar potjes zelfgemaakte Paardenbloem en bosbessenjam.


Leuk als dat zo kan en weer een leuk contact erbij. Zo leer je steeds meer mensen kennen in een vreemd land die dezelfde levens- en zienswijze hebben. Allebei zo’n stap te hebben gemaakt verbind wel. Altijd wordt er gevraagd, wat de reden was van emigreren. Het is fijn om te kunnen delen en hoe we elkaar kunnen helpen. Dat gebeurt hier in het dorp ook.


Alle kweeperen die ik heb mogen ontvangen, inmiddels drie grote tassen, komen van een buurman in de straat die zelf niets te makken heeft en toch deze komt afgeven. Ik heb er cake van gebakken, ze op siroop gezet en jam van gemaakt en de helft geeft ik dan zo weer aan hem terug maar dan bereid. Zo ruilen we hier en dat voelt heel fijn. Ook mijn oogst van de 160 komkommers die ik niet meer kon zien, is het fijn om deze te geven aan de zigeunerfamilie hier verderop met drie kinderen. Zo lief hoe dankbaar ze zijn en het waardig ontvangen. En gelijk iets terug willen geven. Langzaam maak ik kennis met de mensen en de community die hier al is.


Steeds meer krijg ik de behoefte om de taal te leren spreken in Hongarije en elke dag neem ik me voor om te oefenen en er komt nooit iets van. Ik versta het wel op een bepaalde manier, ik begrijp het, ik voel wat ze zeggen en zijn mij. Het zijn hartmensen de Hongaren. Geen hoofdmensen.


De dagen vliegen voorbij, het is zo druk en mijn innerlijke ruimte wordt elke keer al zo gevuld. Zo off grid wonen, vraagt veel van je tijd en je dagen worden zo opgevuld en de dagen vliegen voorbij. De temperatuur is nog goed, dus haast heb ik nog niet.


Ik moet de knoflook en uien nog planten en de wintergroente nog zaaien. De paprikaplanten binnen zetten en langzaam voorbereiden op de winter. Deze week rijd ik een keer naar de stad om gratis zaagsel te gaan halen bij de houtzagerij voor mijn moestuinbedden mee te bedekken en voor mijn compost toilet.
Alles is hier zo ver. Voor een grotere supermarkt is het al gauw 30 km rijden. Even gauw op en neer is er niet bij. En zo vliegen de dagen voorbij…


Langzaamaan komen we november tegemoet en wat er dan altijd gebeurt is dat ik steeds dieper naar binnen ga, in mijn eigen stilte, diep in mezelf. Dat voelt natuurlijk. November tot en met januari soms ook februari nog ben ik een ras echte kluizenaar. Ik leef dan diep in mijn eigen holletje, mijn leefwereld is dan heel klein. Sociaal ben ik dan niet meer echt. Niemand die me nog veel ziet of hoort.


En ik ga dan het afgelopen jaar verwerken, bezinnen, me terug trekken, opladen, en ben vooral heel creatief bezig. Veel en lang slapen en kachels aanmaken, brood bakken. Mijn kas schilderen en inrichten.


Met af en toe nog iemand online contact zoeken en veel ontspannen en wat rommelen in de tuin. Veel buiten in de bossen wandelen. Fotograferen, luchten kijken, zonnebaden nemen. Naar de spabronnen die hier overal zijn, met genezend water. Mooie ritten maken door de bergen, vooral alles wat met de natuur te maken heeft.


Opladen en diep in mijn ziel zitten. Dat is zalig.

Interne veiligheid – Deel 3

Interne veiligheid – Deel 3

Als je de veiligheid extern zoekt, kan het zijn dat je die veiligheid zoekt in relaties, in contacten met anderen en dat deze mensen jou moeten bevestigen. Je zoekt vaak mensen uit die dit ook daadwerkelijk doen en je bijvoorbeeld zeggen hoe leuk of hoe grappig je bent. Wanneer je altijd maar probeert om hieraan te voldoen, kun je je ontzettend onveilig gaan voelen wanneer je een keer niet zo gezellig of grappig bent. Je kunt dan werkelijk het idee hebben dat je er niet mag zijn. Dat is heel vermoeiend en dat kan je volledig uitputten. Het duurt dan steeds langer om je op te laden om vervolgens weer bevestiging te zoeken. Je komt dan eigenlijk in een neerwaartse spiraal terecht. Eigenlijk zoek je dan bevestiging op je bestaansrecht, buiten jezelf. En dat doet pijn. Eigenlijk is dit nog het kleine meisje in je die dit verlangen heeft.

Lees hier eerst Deel 1 en Deel 2 over interne veiligheid.

Elk moment dat je tot actie overgaat om die externe veiligheid te bevestigen, ontkracht je jezelf. Je geeft daarmee zelf eigenlijk de boodschap: ‘Ik ben het niet waard’, ‘Ik ben niet goed genoeg’ of ‘Ik hoor er niet bij.’ Want stel dat de persoon die jou bevestigt hiermee stopt….wat gebeurt er dan met jou?

Wat gebeurt er dan met jou en de relatie met die persoon?
Wijs jij die persoon dan af omdat diegene jou niet meer geeft wat jij nodig hebt?
Ben jij wel zo eerlijk, zuiver en oprecht, wanneer je gezellig en grappig gevonden wil worden om zo de liefde en bevestiging van iemand te krijgen?
Of is dat jouw gekwetste kinddeel die dit doet?
Is het jouw gekwetste kinddeel dat op die manier relaties aangaat met de persoon of personen om zich heen?

Wanneer je in je volwassen deel stapt, zou jouw volwassen deel dan ook hierom vragen? Wat voel je dan eigenlijk? Voel je je dan krachtiger worden of zwakker? En als je je zwakker voelt, waar denk je dan aan en heb je er nog zin in om dit te blijven doen? En hoe zou je dit kunnen oplossen? Hieruit kunnen stappen? Misschien voel je je krachtiger, maar dat is misschien niet de energie die je wilt, omdat je dit gevoel van bevestiging door manipulatie hebt bereikt. Hoe fair ben jij dan bezig en ben je bereid daarmee op te houden? Ben je bereid om je echt te laten zien zoals je bent? Ben je bereid te voelen dat een ander dingen van jou voelt of ervaart die niet zo prettig zijn? Kun je dat handelen? En hoe ga jij met jezelf om als een ander jou even niet zo gezellig of aardig vindt? Hoe ga jij dan met jezelf om?

Dat is de kern. Hoe jij altijd met jezelf omgaat, is hoe jouw leven eruit ziet, hoe jouw relaties eruitzien, hoe jouw interne veiligheid is ontwikkeld. Door jezelf helemaal niet meer af te wijzen en er gewoon mag zijn zoals je bent. Dat jij jezelf ok vindt en je identiteit niet meer bevestigd hoeft te zien in de buitenwereld. Dat is zelfrespect. Om continu een kunstje te moeten doen, om identiteitsbevestiging op je bestaansrecht te krijgen, dat is nogal wat. Dat is heel pijnlijk en geeft heel nare gevoelens. Je kunt je dan gaan afvragen of dit wel is hoe jij je leven wilt, of jij dit bent. Daardoor kun je gaan ontwaken en ga je zien dat je kunt ophouden met jezelf af te keuren. Dat je geen vriendschappen of relaties moet aangaan om de liefde buiten jezelf te zoeken. Om liefde te krijgen. Om identiteitsbevestiging te krijgen.

Als je merkt dat veel vriendschappen hierop zijn gebaseerd, kun je jezelf in dit ontwakingsproces heel alleen voelen wanneer je die vriendschappen los gaat laten. Je moet dan leren om bevriend te worden met jezelf. Dat kan een enorme strijd zijn. Dat interne gevecht met jezelf laat je zien dat je eerst eigenlijk in gevecht was met de wereld om je heen. Wat je jezelf aandoet, doe je namelijk ook de ander aan. Je doet het allemaal zelf. Door meditatie en door te gaan luisteren naar de stem van je ziel, kun je uit die oude conditioneringen van programmering van het overlevingsmechanisme stappen. Je kunt dan uit die oude gedragspatronen stappen door nieuwe positieve karresporen aan te gaan leggen, door deze 21 dagen te herhalen en deze programmatie te laten beklijven.
Uit je overlevingsmechanisme stappen is echt een besluit dat je neemt. En om te zorgen dat we in beweging te komen, moet de pijn hiervoor enorm groot zijn. Maar eens bewust, kun je niet meer terug naar onbewust.

Je kunt zoveel tools toepassen, maar als jij jezelf blijft afwijzen werkt het niet. En dat is niet alleen in je hoofd, over hoe je over jezelf denkt, dat gaat ook over hoe jij wilt dat anderen met jou omgaan op een respectvolle manier. Wat jij toelaat of niet toelaat binnen jouw grenzen. Maar het gaat ook over wat je eet, ook hierin kun je wel of niet respectvol met jezelf omgaan. Het eten van goede vegetarische, biologische voeding is heel belangrijk, omdat ongezonde voeding je mind ontzettend kan vertroebelen en verdoven. Als jij voortdurend heel veel stress hebt en veel te hard werkt zonder te herstellen, of te kort of slecht slaapt, ga je ook niet respectvol met jezelf om. Dit heeft alles te maken met het al dan niet tot volledige ontwikkeling laten komen van je interne veiligheid. Jij bepaalt hoe jij in het leven wilt staan en hoeveel potentie van jou ontplooid mag worden en naar buiten mag komen.

Jij bepaalt ook zelf hoe snel dat gaat. Je kunt jezelf ook blijven saboteren, om vervolgens nooit volledig tot die ontplooiing over te gaan. Je moet zelf echt de knop omzetten. Als je helemaal niet meer voelt wie je zelf bent en alles buiten jezelf zoekt als oplossing voor jouw innerlijke staat van zijn, kan daarmee kan het ontwaken van een hoger bewustzijn ontstaan.

Bevestig jezelf, door tegen jezelf te zeggen: ‘Ik ben ok’, ‘Ik ben goed genoeg’, ‘Ik hoor erbij’, ‘Ik mag mijn plek innemen’, ‘Ik ben het waard’ en vooral ‘Ik ben veilig’.
De laatste is een enorme. Kijk dan ook letterlijk om je heen naar de feiten. Ben je werkelijk veilig? Zodat je brein het via je ogen kan registreren. Dit zorgt ervoor, met je hand op je hart, dat je hormonen direct veranderen in je brein, waardoor je werkelijk die ontspanning in je lichaam weer kunt voelen en ervaren. Op die manier kun je je interne veiligheid vergroten. Hoe langer je hiermee bezig bent, hoe sterker dit gevoel wordt. Ga hier vooral mee aan de slag en probeer daarbij ook prikkels die jou een onveilig gevoel geven te vermijden. Probeer je even af te sluiten van alles wat stress geeft en ervaar wat het met je doet om de veiligheid in jezelf te zoeken.

Onderzoek ook je relaties met mensen. Hoe transparant en open ben jij werkelijk naar anderen? Of please jij de ander graag voor identiteitsbevestiging op jouw bestaansrecht? Als jij de kwaliteit van je leven wilt verbeteren, is het jouw eigen taak om dit als volwassene aan jezelf te geven. Je kunt werkelijk uit deze spiraal stappen, om geen bevestiging van buitenaf meer te vragen of te zoeken. In het begin is dat heel moeilijk, maar iedere keer als je die bevestiging niet meer zoekt, zul je ervaren dat je je kracht weer gaat voelen. Je kunt dan niet in één keer; dat mag je leren, dat mag je onderzoeken, dat mag je oefenen.

Corrigeer jezelf, maar wees hierbij niet te streng voor jezelf. Signaleer het en herstel jezelf, neutraal en zonder oordeel. Op het moment dat je het doorhebt, vergroot je je bewustzijn. Zo zwak je jezelf niet af, maar bouw je aan vertrouwen in jezelf. Hoe groter je zelfvertrouwen wordt, hoe meer innerlijke kracht aanwezig is en naar buiten kan komen. Dat is meteen een koppeling met de interne veiligheid, die van hieruit ontstaat. Zodra dit begint te groeien, voelt het heel fijn. Je transformeert dan van de 3e dimensie, het egobewustzijn, door de 4e dimensie, naar de 5e dimensie, het hartsbewustzijn. En dat is werkelijk een andere staat van zijn, met rust, creatiekracht en manifestatiekracht. Dat betekent dat je je ego echt bewust moet maken. Met een volledig ontwaakt bewustzijn, krijg je een heel andere levenservaring.

Tips voor interne veiligheid:

  • Kijk heel nuchter en rationeel naar de feiten. Ben je in gevaar of niet? Als dit niet zo is, kun je jezelf geruststellen. Of is er eventueel iets aangeraakt wat een oude pijn oproept? Dan heb je een heel ander perspectief dan de realiteit waar je in zit. Leer echt naar de feiten te kijken en kleur ze niet in vanuit slachtofferschap of drama.
  • Zeg zo vaak mogelijk tegen jezelf: ‘Ik ben veilig’ en creëer daarmee een nieuw karrespoor of gedachtepatroon in je hersenen.
  • Als je angst ervaart, stel jezelf dan gerust.
  • Onderzoek je angst in de realiteit en dwing jezelf om naar de feiten te blijven kijken, vooral als je emoties het dreigen over te nemen. Train jezelf hierin om uit dat deel te stappen en jezelf te corrigeren, zonder oordeel.
  • Leg je hand dan op je hart en plant de woorden: liefde, heling en dankbaarheid en laat je hart opzwellen bij iedere inademing en adem alles uit wat je los wilt laten.
  • Op het moment dat je veel angst ervaart, kijk je in de spiegel en noem je je voor- en achternaam.
  • Strijk met je handen over je lichaam om ervoor te zorgen dat je contact houdt met jezelf.
  • Vraag aan Moeder Aarde: ‘Wil je met mij komen verbinden en mij komen gronden, de hele dag?’
  • Wees ook bereid om opnieuw vertrouwen te hebben in jezelf, in het leven, in andere mensen. Om positieve ervaringen te creëren. Als je de rest van je leven in angst blijft zitten, doe je jezelf heel veel pijn. Je ontkent hiermee je bestaansrecht, door je macht van jezelf uit handen te geven. Anderen zijn er niet voor geboren om jou gelukkig te maken, dat is iets wat je zelf moet doen.
  • Wees lief voor jezelf als het een keer niet lukt, maar onderzoek dan hoe je het een volgende keer kunt aanpakken en welke valkuilen er zijn.

Op 1 september start het jaarprogramma voor hooggevoelige vrouwen waar we de eerste maanden werken aan interne veiligheid. Dat is de basis van ons bestaan. Zonder interne veiligheid heb je geen fundering in jezelf en voelt het heel naar. Er zijn nog maar enkele plaatsen vrij.

In je hart uit je hoofd: Jaarprogramma met begeleiding, supervisie, coaching en opstellingen:

Elke maand is er met je groep een supervisieavond en 5 livedagen, elke maand is er coaching die je in kunt plannen via de agenda in je ledensite, je kunt zo vaak als je wilt een opstelling erbij boeken bij Tamara. Het jaarprogramma is deels online en deels met een aantal contactmomenten per maand. Dit vul je in naar eigen behoefte.

Maand 1: Energieprogramma en ontladen van pijnlichaam met 5-minuten regel, ontladen pijnlichaam. Verlangen voelen en intentie.

Maand 2: Emoties en gevoelens, herschrijven verhaal van je verleden, loskomen slachtofferschap.

Maand 3: Interne veiligheid, je plek innemen, innerlijke rust vinden, werken met je energieveld.

Maand 4: Karresporen; 21 dagen programma, opsporen en omzetten van negatieve overtuigingen. Compassie, vertrouwen en loslaten.

Maand 5: Innerlijke criticus, angsten.

Maand 6: Innerlijke criticus, grenzen en begrenzen.

Maand 7: Innerlijke kind en lichaamsbewustzijn.

Maand 8: Innerlijke kind en je vrouwenlijn.

Maand 9: Hartsbewustzijn, intuïtie en versterk je innerlijk licht.

Maand 10: Zielenopdracht en hoger bewustzijn. Authentieke kracht verinnerlijken, bestaansrecht.

Via de link kun je alles erover lezen: https://vrouwenkrachtacademie.nl/jaartraining

GRATIS Kristallijn Activatie?

Haal de audio via MP3 op in je mailbox.
En ontvang ook onze verhalen en aanbod in je mailbox.