Aarden, Je Gouden Licht, Lichtwerkers, Liefde en hooggevoeligheid, Nieuwe dimensies, Sterrenzaden, Stralen, Watercodes
We hebben een indrukwekkende reis samen gemaakt. Ieders zielsdeeltje deelde droeg informatie en kennis aan.
Zo liet Moeder Aarde haar lucht en waterwezens aan ons zien en spreken en ze hadden een indringende boodschap voor ons. Afgelopen zaterdag in oktober 2022 was onze eerste Lichtcirkel bijeenkomst via zoom. Vrouwen uit Zwitserland, Spanje, België, Nederland en Hongarije sloten zich aan en voelde de roep van hun ziel.
We mochten binnen treden in de binnen-Aarde als groep hoge priesteressen, waar we een inwijding en initiatie mochten ontvangen en als cadeau voor onze reis deze maanden waarop we maandelijks bijeenkomen kregen we een kristal geschonken waar we mee kunnen gaan werken.
Ik heb vele mails nadien ontvangen hoeveel dit heeft gedaan, en hoeveel innerlijke rust er nadien kwam en tegelijkertijd zo dicht bij jezelf kon komen. We kregen vele boodschappen en kennis mee die geactiveerd werd in onze baarmoeder en 12 strengen DNA.
Ook kregen we een kijkje in wat de toekomst ons gaat brengen en wat de betekenis hiervan was.
Ons lichtwezen wat we in ons dragen lieten we naar voren stappen en zij nam duidelijk de hoofdrol. Moeder Aarde liet ons haar geheimen zien en voor ieder had ze een eigen boodschap wat resoneerde. Het was wonderlijk en zeer zuiver en intens. Het was zo respectvol en veilig.
Ik heb genoten van deze prachtige ervaring en het voelt fijn om zo een waardevolle bijdrage te mogen leveren aan de transitie van de Nieuwe Aarde en een nieuw tijdperk waar we een positieve bijdragen aan mogen leveren. Het is een eer. Het is een eer om met zo’n mooie grote groep vrouwen samen te werken en dit vertrouwen te ontvangen om de vertaler te mogen zijn van wat op dat moment zichtbaar, hoorbaar, voelbaar en geroken wil worden.
Als je de stem van je ziel volgt, zullen er meer licht- en donkerwerkers verschijnen op je pad. Deze keer kwam een grote groep op mijn oproep af. Een speciale groep galactische zielen werd gestuurd om nu de mensheid en de Aarde te helpen. Hele wakkere zielen die graag met elkaar wilden werken.
Onze trillingsfrequentie is zeer hoog, deze was zo voelbaar. Zo liefdevol.
We zijn geavanceerde zielen die Galactische Codering in ons DNA dragen.
Deze zielen zijn vaak verstoten of willen liever alleen zijn, maar het is een zegen om met hen te werken. Ze kunnen het ergste van de ergste problemen oplossen. Elk karma dat ze op zich namen was duidelijk voor het welzijn van het collectief hier op aarde. Zij zijn ook degenen die de sjablonen voor de Nieuwe Aarde vasthouden.
Velen hebben enorme visioenen over het Nieuwe en wat te doen om het naar het fysieke te brengen. Deze zielen hebben de matrix al verlaten en trillen in een hogere frequentie waardoor ze hier op aarde kunnen bestaan, maar in hogere dimensies kunnen wonen/leven. Deze groep zielen is bedoeld om elkaar verbindend te vinden. Die energie wordt uitgewisseld binnen dit hogere net en circuleert over de hele wereld.
Dit zijn geavanceerde energiewerkers. We komen samen van vele verre planeten, zonnestelsels en sterrenstelsels. We dragen nog steeds de energie van hun thuisplaneet. Veel van deze zielen zijn hier om energie te kanaliseren. We zijn hier om de rest van het collectief te verheffen.
Als jij ook een van deze zielen bent zul je een overweldigende oproep voelen om te helpen in deze tijd. Om op te stappen en op de een of andere manier van dienst te zijn. Sluit je aan in het netwerk van de Lichtcirkel om je bijdrage te leveren in deze tijd. We vinden elkaar.
Een keer per maand op zaterdagochtend komen we bij elkaar om dit belangrijke werk te doen.
Voel je de roep, schrijf je in. Er zijn nog maar beperkte plaatsen vrij. De link staat hier.
Tamara Beekmans Oprichtster van de Vrouwenkracht Academie
Hooggevoelige vrouwen, Je Gouden Licht, Move to new, Nieuwe dimensies, Sterrenzaden, Stralen, Watercodes
Broncode Kristal Reading Activatie
Deze reading activatie richt zich op je bronfrequentie en je kristalcode en op jouw opdracht waarom jij nu op deze planeet Aarde bent geïncarneerd. Je hebt je eigen trillingsfrequentie, je eigen unieke broncode en je eigen tempo wanneer je DNA zich gaat upgraden. In jouw pijnappelklier zitten van nature een aantal kristallen. Deze gaan geactiveerd worden, waardoor jouw bewustzijn vele malen groter zal worden, precies wat bij jouw natuurlijke frequentie passend is. Ik maak op jouw verzoek een persoonlijke unieke kristallen lichtgrid voor jou (zie foto’s), die past bij jouw eigen unieke trillingsfrequentie. Hiervan ontvang je een foto van en deze heeft een krachtige uitwerking op de activering van jouw broncode en DNA activering en een korte uitleg wat deze kristalgrid voor jou gaat doen. Er zit een codering in deze persoonlijke kristalgrids.
Sinds mijn kindertijd werk ik met kristallen als kristalwerker en in de laatste 20 jaar ben ik me er bewust van geworden hoeveel kracht hierin schuilt en wat ik hiermee kan doen voor anderen.

Je hebt je eigen zielenlessen gekozen. Je hebt al vele levens geleefd hier op Aarde, of je komt alleen in dit leven een bezoek brengen aan deze prachtige planeet, voor deze ervaring.
Je komt van oorsprong van een andere planeet om hier te helpen met de transitie die op dit moment op Terra speelt, en je wilde een Aarde- ervaring als mens opdoen.
Je hebt deze tijd, je ouders en levenslessen gekozen. Je zoekt naar de waarheid in jezelf en je bent vooral op zoek naar de activering van je broncode, zodat jij je levensmissie kunt gaan leven.
Je voelt dat de tijd dringt, want NU is de tijd gekomen waarvoor je hier bent. Je ziel wil niets missen, dus volledig ontwaakt zijn is op dit moment van groot belang.
De reading zal zich concentreren op de reden waarom je hier op dit moment incarneerde. Voordat je incarneerde tekende je een opdracht, die je nu graag weer wilt her-inneren.
Wat is jouw bijdrage nu in deze tijd? Wat heb jij nu nodig om zelf verder je bronfrequentie en de kristallen in je pijnappelklier te activeren?
De bedoeling van dit leven is jezelf vrij te maken. Vrij te denken uit systemen. En jezelf te leren bevrijden om je lichtcode-activatie op gang te brengen, zodat ook jij je bijdrage kunt gaan leveren in jouw omgeving en voor het collectieve veld.
Ik werk met kristallen, bloemen, wortels en elementen en voorwerpen uit de natuur die ik specifiek voor jou verzamel. Dit kost tijd om een kristallen grid goed en passend af te stemmen op jouw unieke zielscode. Ik zal daarom binnen enkele weken na je aanvraag je de gegevens via de mail toesturen met foto’s van het kristallen grid en een korte omschrijving hierbij.
Daarnaast ontvang je jouw foto van de kristalgrid thuis via een schilderij zodat je hem op kunt hangen in je huis voor jouw activatie als je er vaak naar kijkt.
Je kunt kiezen of je deze foto gedrukt wil hebben via canvas, pvc of aluminium. Ik kan deze in heel Europa versturen naar je huis. Mail mij via info@vrouwenkrachtacademie.nl welke je voorkeur heeft met je adres.
Persoonlijke investering: € 297
Klik hier om deze te bestellen. Na betaling ontvang je een mail ter bevestiging.

De mooiste mensen, Energieniveau, Hooggevoelig, Kracht, Liefde en hooggevoeligheid, Meer energie, Move to new, Nieuwe dimensies
Wie je echt bent heeft niets te maken met je persoonlijkheid of met wat je hebt bereikt, met je successen of je mislukkingen. Je echte wezen is je ‘ziel’ en deze is zonder begin en zonder einde. Jij bent een eeuwige vonk van pure creativiteit, met onbegrensde mogelijkheden, die er naar hunkert om tot wezenlijke uitdrukking te komen. Jouw potentieel is je zielsbestemming en deze wacht geduldig tot jij zover bent. Leer vertrouwen op je hart en maak je liefde en je wijsheid beschikbaar voor alles en iedereen. Op deze manier zal alles wat je gaat doen een uitdrukking van je ziel zijn. Vormgegeven door jouw ervaringen en wijsheid, neem jij je plek hier op deze Aarde in en zul je een indrukwekkende bijdrage leveren voor jouw wereld en die van anderen.
De afgelopen twee jaar is de trilling van de aarde zo enorm verhoogd dat al het leven op Aarde mee is gaan resoneren hierop. Dit betekent in het kort dat het bewustzijnsproces van ego naar hartsbewustzijn bij mensen collectief op gang is gekomen. Niemand ontkomt er meer aan. Er worden nu continu bewustzijnsshifts geactiveerd, waardoor onze trillingsfrequentie veel hoger is geworden.
Dit gaat niet ongemerkt voorbij, zeker bij hooggevoelige mensen en dieren. Het brengt veel fysieke klachten met zich mee, maar ook alle oude pijn in ons wil verwerkt worden, aangestuurd vanuit ons (emotionele en energetische) lichaam en onze ziel. De tijd waar we nu in leven gaat zo enorm snel dat het belangrijk is dat je bewust veel rust neemt voor jezelf. Het magnetisch veld op aarde is erg aan het veranderen en er is ook veel zonneactiviteit waardoor wij last krijgen van hoofd- en nekpijn. Alles wat oud is wil geheeld en verwerkt worden, zodat er ruimte komt voor onze ziel.
Binnen onze jaartraining Uit je hoofd, in je hart; noem ik dat ‘onze emmer opgeslagen verdriet verwerken’, zodat de emmer leger wordt. Dan komt er ruimte voor groei en ontwikkeling en verbinding met je eigen hart en ziel. Als je nog vol zit van onderdrukte pijnen, overtuigingen hebt zoals ‘ik mag er niet zijn’, dan leef je waarschijnlijk nog vanuit je oude patronen uit je kindertijd. Het is belangrijk dat je deze patronen bewust maakt, zodat je ook leert onderzoeken of ze nog wel zo helpend zijn. En zo niet, welke patronen je dan bewust kunt gaan creëren om wel functionele gedachten en gedragspatronen ervoor in de plaats te zetten die jou nu als volwassene wel ondersteunen.
Dit belangrijke transformatieproces, waarin je waarschijnlijk ontdekt wat je blinde vlekken zijn, iets wat jou al een leven lang onbewust saboteert, gaat je helpen vrij te worden. Vrij van binnenuit, verbonden met wie je in wezen bent. Dan leef je een veel hogere trilling. Ik leer de hooggevoelige vrouwen die bij mij een traject volgen ook hoe ze met hun eigen trillingsfrequentie kunnen werken in afstemming met hun lichaam. De resultaten zijn soms echt indrukwekkend, ze ervaren zichzelf echt anders en het leven wordt makkelijker.
Deze tijden
Afgelopen jaar, was een essentieel jaar waarin collectief hele diepe transformaties plaats konden vinden en er een opening ontstond in ons multidimensionale hogere bewustzijn. Het lichaam is trager dan de mind en het ego, dus we kunnen niet sneller gaan dan ons lichaam. Daarom is dagelijks goed gegrond zijn en in de natuur zijn noodzakelijk geworden.
Vanaf vele openingsportalen, stress en pijn groeien we in de richting van waar we nu aankomen. Eerst nog door middel van vele pioniers, maar nu ontkomt niemand meer aan een hartsbewustzijn-ontwaken. Alles wat niet meer past, laat los. De waarheid komt boven tafel, er zijn geen geheimen meer en alle shit moet opgeruimd worden. Zelfs op DNA-niveau veranderen onze cellen door de hoge frequentie op aarde. We moeten weer terug naar onze bron vanuit het vrouwelijk collectieve bewustzijn. Mannen willen bewust of onbewust weer in verbinding komen met hun vrouwelijke energie. Vrouwen moeten van de ‘bank’ af komen en zich zichtbaar gaan maken om het energetische veld te ondersteunen, het net van licht op Aarde. Als leeuwinnen ontwaken ze en staan ze op voor zichzelf en hun kinderen.
Nabije toekomst
Dit jaar gaan we nog dieper zakken op wezensniveau, we gaan echt worden wie wij zijn. We worden wakker en her-inneren ons onze zielenopdracht, we gaan het kunnen manifesteren in de wereld. We moeten de hartsverbindingen weer gaan herstellen met onszelf, elkaar, de dieren, planten, water, de vervuiling aanpakken en een band scheppen met Moeder Aarde.
We mogen er weer aan herinnerd worden dat onze wijsheid van binnenuit naar buiten gaat als een spiraal. Leven in het hier en NU is echt van belang en het leven kunnen nemen en echt genieten. Het is noodzakelijk dat je oude ballast gaat opruimen wil je voor altijd in balans kunnen blijven. Dat is hetgeen wat jou telkens triggert en onderuit haalt.
Het is de bedoeling dat je bewustzijn krijgt op jouw innerlijke wijsheid, je weten, op je intuïtie, het helder kunnen zien. Je ziel kennis weer activeren zodat je alles wat je nodig hebt in dit leven, weer tot je beschikking hebt.
Het is niet voor niets dat er zoveel vrouwencirkels en groepen zijn ontstaan de afgelopen 5 jaar. Collectief zijn wij geroepen om weer samen te komen, zoals in vroegere tijden. Want met elkaar roepen wij een bewustzijnsveld op, een vortex, een energieveld met een hogere trilling die verankerd wordt in het fenomenologisch veld (het wetend veld, universeel veld) wat zich verder en verder uitbreidt. Niet voor niets is zusterschap voelen en ervaren weer zo belangrijk geworden in een korte tijd.
Als vrouwen bij elkaar komen, kunnen zij de Aarde laten bewegen met hun krachtige energie als zij hebben geleerd deze te belichamen en bewust te kanaliseren. We doen dit niet alleen, er zijn allerlei lichtvelden en natuurwezens, gidsen en engelen die ons door deze periode heen loodsen door innerlijke leiding te geven aan de pioniers van deze nieuwe tijd. De nieuwe Aarde waarover Eckhart Tolle zo mooi in zijn boek heeft geschreven, waarin hij ongelooflijke verbanden legt over zo binnen, zo buiten.
Nu is het tijd om naar binnen te keren en je lichtkracht vol aan te zetten en je hartsfrequentie hoog, je trillingsfrequentie rond de 30.000 Hz. Wees zo gelukkig mogelijk en maak je geen zorgen, ga niet in angsten van anderen mee, zo verlaag je je eigen trilling en dim je je licht, waardoor jij deze gevoelens ook gaat voelen.
Zorg extra goed voor jezelf en probeer jezelf er zo min mogelijk mee te confronteren zodat je niet met de massale angst en afgescheidenheid te maken krijgt. Kijk hoe je dit in je leven kan regelen.
En mediteer zo veel en vaak als je maar kan, zodat je boodschappen binnen krijgt die jou helpen vanuit je ziel.
En je je op energetisch niveau kunt verbinden met alle lichtwerkers op aarde.
Nu ben je nodig!
NU BEN JE NODIG OM AAN TE SLUITEN OP DIT VELD. OM DIT VELD TE BEKRACHTIGEN EN ONDERSTEUNEN ZODAT HET LICHT OVERWINT.
De overwinning van het licht, ons licht zal zegenvieren. Zit het uit en kom samen met gelijkgestemden en vier dan het leven met eten en drinken en blijdschap. Laat je niet beïnvloeden.
In samenwerking met elkaar, de energie van het moment en de Lichtbegeleiding die aanwezig is, zullen we zo een krachtig overzicht krijgen van onze eigen innerlijke reis, de collectieve wijzigingen en groeimogelijkheden. Van dat wat achter ons ligt (waar we al doorheen hebben bewogen), erend waar wij NU Zijn, en kijkend naar dat wat voor ons ligt. Inclusief het heel persoonlijk kijken en belichten van processen in groei en hoe deze tot uitdrukking komen en waarom.
Vanuit de afstemmingen deze dagen zal dat enorm bekrachtigd worden (jij wordt dus bekrachtigd in wie jij Bent met al jouw kwaliteiten en groei), het zal je meer inzicht en helderheid aanreiken over wie jij Nu Bent, waar jouw kwaliteiten en uitdagingen liggen, maar ook op jouw groei- en pad van bewustwording.
Maar het zal mogelijk ook inzicht en healing brengen, daar waar jij dat nog nodig hebt om dit jaar voor jou zo goed mogelijk af te ronden en je energie vast voor te bereiden op de energie van de nabije toekomst.
Misschien wel leuk om de Matrix Trilogie eens opnieuw te bekijken, dat is geen gewone film, het is een documentaire. Daar waar meer helder zicht en bewustzijn is op waar jij staat en wie jij bent, wat je uitdagingen, ballast en kwaliteiten zijn, ontstaat meer rust en meer ruimte.
Het oude (patronen en systemen) kan in deze ruimte moeiteloos omgezet worden of oplossen. Zodat nieuwe ruimte ontstaat waarin Oorspronkelijk bewustzijn in kan dalen. Het kan heel snel gaan, je kunt jezelf heel gemakkelijk en eenvoudig opnieuw programmeren. Onze oude DNA-programmaties, oude duale matrix programma’s en patronen en wonden die daar uit voortkomen, kunnen zo moeiteloos in een flow worden gewijzigd tot meer belichaamd bewustzijn. En dat geeft jou toegang tot jouw kwaliteiten van Liefde, overvloed, bewustzijn, hartsbewustzijn, lichtheid, leiderschap, zichtbaarheid, manifestatiekracht, creatiekracht en nog zo veel meer.
Voel je welkom om met een groep gelijkgestemden dit proces aan te gaan binnen de Vrouwenkracht Academie. Waarin je leert jezelf te eren en te bekrachtigen in wie jij in wezen al bent, waarin je je leert afstemmen op jouw meest krachtige eigen zielenpad waarin jij tot uitdrukking kan komen door je oude ballast af te leggen in deze periode!
Herken jij jezelf al hierin? Dan heb je al een hoger bewustzijn ontwikkeld.
- Zie jij mensen als gelijkwaardig?
- Maak je graag tijd voor anderen vrij?
- Toon jij openlijk genegenheid naar anderen?
- Heb jij echte aandacht voor een ander en waardeer je de ander?
- Ben je oprecht en betrouwbaar?
- Wil jij graag het goede doen en anderen zonder voorwaarden belangeloos helpen?
- Til jij anderen mee op, ondersteun je de ander in de zielsexpressie en zielsbestemming?
- Heb jij inmiddels al je ongezonde gevoelsgewoonten en emoties opgeruimd, voel of gedraag je je niet meer als slachtoffer?
- Ben jij toegewijd aan het openhouden van je hart, ook al wordt je gekwetst en kom je angsten tegen?
- Kun je echt luisteren naar anderen, waar zij mee worstelen en er ‘zijn’?
- Blijf jij streven naar groei en ontwikkeling op een natuurlijke manier door met gelijkgestemden uit te wisselen?
- Heb je respect voor jezelf en je behoeftes, geef jij je grenzen goed aan op een zachtaardige manier?
Wat doe ik altijd
- Gezond biologisch (vervuil de Aarde niet nog meer) vega eten, veel (basische) groenten voor een helder hoofd.
- Mensen om je heen verzamelen met een hoge trillingsfrequentie.
- Veel plezier maken en leuke dingen doen.
- Mediteren met mijn hand op mijn hart om mijn eigen en collectieve hartsbewustzijn te verhogen.
- Wees zorgvuldig met wat ik denk of zeg, alles is energie en heeft zijn aantrekkingskracht.
- Maak verbinding met je ziel en grond je elke dag heel goed in meditatie.
- Volg het energieprogramma om je op te laden en beschermen en in de avond weer te ontladen en voor de nacht te beschermen.
- Lees meer blogs van mij over trillingsfrequentie.
- Plaats kristallen in de aarde en geef water dat je hebt geprogrammeerd met Liefde, Heling en Dankbaarheid.
- Koop ecologisch verantwoorde producten die anderen niet geschaad hebben, recycle.
- Doe iets voor anderen zonder iets terug te verlangen, waar je iemand echt mee helpt en geef dit door. Hierdoor ontstaat er een ketting van overvloed en liefde.
- Leef vanuit je hart, maak keuzes vanuit je hart en niet vanuit je hoofd of angsten, wees moedig.
- Activeer je levensenergie, leef vanuit je creatiekracht en inspiratiebronnen, zet dit in de wereld.
- Ben gewoon jezelf, niet gaan pleasen, geef je grenzen aan en wees zo authentiek mogelijk.
- Zet de wifi uit als je hem niet nodig heb, zeker in de nacht.
- Smudge je ruimtes zo vaak mogelijk met salie en wierrook om goed in je eigen energie te kunnen blijven.
- Leg zo vaak mogelijk uren je telefoon weg of zet hem uit en ga de natuur in, beweeg, sport, wees creatief, ga een vuurtje maken in je tuin en geniet ervan!
Nog meer artikelen over hogere trillingsfrequentie:
Aarden, Bevrijding, De mooiste mensen, Dochters en moeders, Hooggevoelige vrouwen, Interne veiligheid, Je Gouden Licht, Jouw vermoeidheid bevat een genezende kracht., Kracht, Liefde en hooggevoeligheid, Meer energie, Move to new, Nieuwe dimensies
De Nieuwe Aarde wordt nu in deze tijd geboren, de oude aarde is los aan het laten.
Er gaan vertrouwde gewoonte verdwijnen.
Onze ‘zekerheden’ zoals onderwijs, betalingssystemen, gezondheidszorg, leiderschap en hoe onze grondstoffen zijn geregeld.
Alles is zich los aan het laten.
Probeer je er niet aan te hechten en laat het gaan.
Ook al doet het pijn.
Er komen nieuwe en gezondere voor in de plaats.
Ze zijn er al.
Er komt een belasting op suiker aan, omdat we beter moeten gaan eten.
De belasting over groente en fruit verdwijnt.
Supermarkten zullen verdwijnen omdat ze vol liggen met gif voor onze kostbare lijven.
We zullen hierdoor gezonder worden.
Helderder in ons hoofd en bewustzijn.
Het tijdperk van de beloofde Gouden Eeuw is begonnen en dit proces roept in eerste instantie ook een tegenbeweging op van chaos en angst in de wereld.
We mogen nu uitrusten en het thuis gezellig en fijn maken.
We mogen weer leren te consuminderen.
De winkels zijn gesloten.
Dat doet pijn, maar kijk naar het grote plaatje.
Heb je niet alles al?
Kun je iets voor iemand maken, of een cake bakken of een kaart tekenen om te versturen?
Weer terug naar de simpelheid van het bestaan.
Laat je je lockdownen of kies je vanuit je vrije wil nu om met je geliefden er iets geweldigs van te maken.
Samen.
En alleen durven zijn met je binnenwereld in plaats van de digitale wereld.
Druk eens wat vaker op de uitknop van je telefoon en computer en zie hoe we verslaafd zijn geraakt aan deze externe prikkel die ons van onze godsvonk afhoudt.
Een geboorte van een nieuwe creatie gaat niet zonder pijn… en iets nieuws ontstaat alleen als we het oude kunnen loslaten, niet in een keer maar geleidelijk aan.
Onze DNA krijgt momenteel een nieuwe upgrade.
Van 2 strengen naar 13 strengen worden in de nacht en tijdens je rust geactiveerd.
We zijn de afgelopen 2 jaar verwond geraakt, door angsten, doordat alles op zijn kop ging.
Lik je wonden, heel jezelf.
Genees jezelf door naar binnen te gaan, weer te schilderen, tekenen of te lezen met een pot thee en een kaarsje erbij.
Gewoon het vuur doen branden in ons.
Het is zo simpel, begot. En zo oud.
Een licht aansteken in de donkerste nacht.
Samen met miljoenen anderen.
En ervaren wat dat met een mens doet.
Het mag nu.
Laat de kinderen in jouw veilige plek tot rust komen.
Bed ze in, ga cocoonen en geniet van het echte leven.
Niet van het digitale leven.
Het lijkt misschien alsof tegenstellingen steeds groter worden en conflicten tot een hoogtepunt worden gedreven.
Dat is ook nodig om tot ons besef te komen dat het heel raar is allemaal, waardoor de kentering kan komen.
Waarin we het zullen gaan verwelkomen.
Eerst naar binnen, weer verbinden met je ziel, met je wezen.
De ego gerichte wereld stort momenteel in.
Adem door je angsten heen als je ze hebt.
Je kunt eraan voorbij gaan.
Je gaat het ontdekken dat dit kan.
Voorbij je angsten vindt jij jezelf.
Je zachtheid, je kracht, je bronfrequentie.
Je levensenergie.
Dan ga je de verbinding voelen met onze kostbare planeet, van Moeder Aarde.
Wij zijn van dezelfde stof gemaakt.
Zonder haar, waren wij er niet.
Je hebt haar nodig.
Respecteer haar, eerbied haar.
Eer haar en alles wat ze je geeft.
Maak een eerbetoon aan haar.
Onze grote moeder.
We zitten in een geboorteproces en maak van je huis een veilige baarmoeder waarin je in transitie kunt gaan om opnieuw geboren te worden.
Het gaat even pijn doen, dit hoort bij het geboorteproces.
Wij weten immers nog niet precies hoe de Nieuwe Wereld er uit gaat zien en dat geeft onzekerheid en twijfel.
Maar je kunt het al wel voelen, aanvoelen.
We groeien nu met elkaar naar eenheidsbewustzijn, naar eenheid en begrip voor elkaar, naar verbinding en kracht.
Zet nu in je lang vergeten creatieve krachten in.
Ga letterlijk aan je tafel zitten met een vel papier en potloden.
En laat je lichaam en ziel tekenen.
Jouw nieuwe wereld.
Jij bent een medeschepper van deze tijd.
Jij bent een lichtdrager.
Jij kan met jouw energie wezenlijke veranderingen in onze tijdslijn aanbrengen.
Veranderingen die bijdrage aan de nieuwe wereld.
In verbinding met de hele schepping.
Op dit moment is er een krachtige stroming vanuit de kosmos op gang gekomen om ons mensen te ondersteunen in dit proces.
Zie deze kluizenaarschaptijd als een groot cadeau.
Werk aan je gezondheid op alle fronten.
Zoek uit wat jij fijn vindt.
Stop even met werken en verplichtingen.
Het begint zoals altijd in onszelf en kan dan naar buiten toe uitstralen in de wereld.
De tijd is nu rijp en jij bent nu nodig als bewuste co-creator van een Nieuwe Wereld die op ons wacht.
Broncode Kristal activatie
Een broncode kristal activatie richt zich op je bronfrequentie en je kristalcode en op jouw opdracht waarom jij nu op deze planeet Aarde bent geïncarneerd. Je hebt je eigen trillingsfrequentie, je eigen unieke broncode en je eigen tempo wanneer je DNA zich gaat upgraden. In jouw pijnappelklier zitten van nature een aantal kristallen. Deze gaan geactiveerd worden, waardoor jouw bewustzijn vele malen groter zal worden, precies wat bij jouw natuurlijke frequentie passend is. Daarnaast maak ik ook een persoonlijke unieke kristallen lichtgrid voor jou (zie foto’s), die past bij jouw eigen unieke trillingsfrequentie. Hiervan ontvang je een foto van en deze heeft een krachtige uitwerking op de activering van jouw broncode en DNA activering. Hier lees je meer>
Aarden, Angsten en depressies, Bevrijding, De mooiste mensen, Hooggevoelig, Hooggevoeligheid en stress, Intuïtie ontwikkelen, Je Gouden Licht, Kracht, Liefde en hooggevoeligheid, Move to new, Nieuwe dimensies, Vanuit je hart, Wat is jouw levenstaak, Wat is jouw verlangen?
Mijn vrienden, verlies de moed niet. We zijn gemaakt voor deze tijden.
Ik heb onlangs de verhalen van zovelen gehoord; verhalen die diep en pijnlijk zijn.
Velen maken zich zorgen over de stand van zaken in onze wereld nu.
De huidige tijd is een tijd waarin je je dagelijks verbaast over wat er gebeurt, wat veel woede en angst oproept.
De beschaafde wereld lijkt van ons weg te glijden.
De gruweldaden tegen kinderen, ouderen, alledaagse mensen, armen, onbewaakt en hulpeloos, benemen ons onze adem.
Toch vraag ik je, blijf zacht in je hart. Blijf in je eigen heilige ruimte, in je eigen heilige tijd.
Verlies niet je geloof in het leven, in elkaar. Vooral omdat het een feit is dat we gemaakt zijn voor deze tijden.
Je weet dit vanuit je diepste weten. Jarenlang hebben we geleerd, geoefend, getraind en gewacht om elkaar nu op precies dit punt te ontmoeten;
het punt van in hoeverre we de keuze maken om ons te laten betrekken in het gebeuren, erin meegaan, of dat we dit vanuit het grote geheel kunnen bekijken en zo de diepe verbinding met onszelf weten te behouden.
Er zijn veel ontwaakte zielen en met de dag komen er meer bij. We maken deel uit van de toekomstige geschiedenis van de mensheid, van deze planeet.
Ook jij bent voor dit moment geboren, om dit mee te maken. Om jouw rol te pakken. Om te voelen wat je moet doen.
Juist in donkere tijden blijven de echte contacten over en ontvangen we nieuwe vrienden met open armen.
Mensen vinden elkaar energetisch tot in de realiteit. Het enige wat velen weten is dat we nu nodig zijn.
Grote zielen ontwaken en maken als pioniers in alle stilte energetisch de weg vrij voor de massa die zal volgen.
In de nacht bevechten de pioniers de energetische aanvallen op je grote licht.
Als je de donkere nacht van je ziel al hebt beleefd, zul je niet meer vrezen en ze wegsturen, nog sneller dan ze gekomen zijn.
Vanuit het hart en je lichtkracht: opgesodemieterd! “Ik heb geen toestemming gegeven en ik roep de universele wetten aan, de afspraken die aan het begin der tijden zijn gemaakt. Ik heb een vrije wil en ik geef geen toestemming dat jij hier nu bent. Wegwezen!”
Grote sterke lichtkrachtzielen zullen energetisch de andere lichtzielen aanroepen.
Ze zetten een stap in het licht, in zichtbaarheid, om zichzelf naar voren te plaatsen wanneer dat nodig mocht zijn.
Velen werken harT op de achtergrond als lichtzuilen overal verspreid over de Aarde, zoals de Egyptische Tempelpilaren die stevig staan tussen hemel en aarde.
Een dragende zuil van licht zijn, zo stevig en onafhankelijk van de buitenwereld, als uit steen gehakt en gegoten.
Luister naar je binnenste stem en voel wat je moet doen. En doe dit, dit is nu prioriteit. Scheid de bijzaken van de hoofdzaken in je leven.
We kunnen niet alles alleen doen, vanuit onszelf. We zijn met elkaar een puzzel, waarvan de stukjes verbonden zijn met elkaar.
Ons lichtveld raakt elkaar om het energiegrid van Moeder Aarde te herstellen, bekrachtigen en prepareren. Doe wat binnen je bereik ligt.
En doe het. Elk klein, kalm ding dat één ziel kan doen om een andere ziel te helpen, zal het collectieve veld positief helpen. Je draagt werkelijk iets bij.
Wat nodig is voor drastische verandering, is een opeenstapeling van liefdevolle handelingen, dit blijven doen, blijven doen en blijven doen en hiermee blijven doorgaan.
We weten dat niet iedereen op Aarde nodig is om gerechtigheid en vrede te brengen.
Maar slechts een kleine, vastberaden groep die niet zal opgeven tijdens de eerste, tweede of honderdste storm.
Dit zijn de pioniers. De krachtigsten. De meest beproefden die vaak al het één en ander hebben meegemaakt, die zijn het sterkst.
Zij die hun zuivere pure ziel hebben weten te behouden en hun licht niet hebben laten doven.
Eén van de meest kalmerende en krachtige acties die je kunt doen om in te grijpen in een stormachtige wereld, is opstaan en je ziel laten zien.
Je ziel straalt als Goud in donkere tijden. Het licht van de ziel gooit vonken, dat zorgt ervoor dat de juiste zaken in brand kunnen vliegen en kunnen transformeren.
Je gouden ziel.
Deze daad vraagt enorme moed, maar is de grootste noodzaak in deze donkere tijden.
Sta op en doe het.
Wees dat baken van licht.
x Tamara
Angsten en depressies, Bevrijding, Burn-out, Emoties en gevoelens, Hooggevoelig, Hooggevoelige vrouwen, Hooggevoeligheid en stress, Kracht, Move to new, Nieuwe dimensies, Van hoofd naar hart, Vanuit je hart, Wat is jouw levenstaak
Ik ben klaargestoomd voor deze tijd. Ik heb mijn beproevingen goed doorstaan. Nu kan ik mijn kracht gebruiken en vertrouw ik erop. Nu is de tijd aangebroken waarvoor ik ben geboren, alles was eerder een training om mij voor te bereiden voor dit moment.
Ik ben ooit vanuit de bijstand, door burn-out, zware depressie en straatangst, met € 6.000,- schuld, de Vrouwenkracht Academie gestart in 2013. Ik wilde weg uit de situatie waar ik in zat en deed daar alles voor. Ik heb hulp gevraagd en hulp gekregen. Dat vragen was nog een flink dingetje voor mij, maar ik deed het uiteindelijk toch en doorbrak daarmee mijn angst hiervoor; het gaf me levenslust en kracht terug.
Want mijn bijstand voelde aan als een gevangenis: ik moest alles vragen, ik mocht niets ondernemen en er was veel controle. Ik had € 638,- per maand om alles van te doen. Dit was wat over bleef, inclusief de eigen bijdrage voor mijn dagelijkse therapie die ik hiervan zelf moest betalen, € 10,- per dag, per therapie. Ik had nog maar € 15,- per week over om boodschappen van te doen en dat 3,5 jaar lang. Dan kun je verder niets kopen. Ik had een chronisch zieke hond die vaak naar de dierenarts moest, zeg gerust 1 of 2x per maand. Gelukkig zat ik bij de ruilkring en zo ben ik aan mijn eten gekomen, doordat anderen een moestuin hadden en ik kon ruilen. Ook verkocht ik mijn spullen om de rekeningen te kunnen betalen.
Ik had het lef en de moed om aan de UWV een nieuwe Coachopleiding te vragen, want na mijn 2 jaar durende mensenangst (straatangst) was mijn zelfvertrouwen tot onder het nulpunt gezakt.
Dit blijkt nu ook al 10 jaar zo te zijn. Ik mocht de weg gaan wijzen voor anderen, de pionier zijn in de schaduw- en lichtwereld voor anderen.
En geloof me, dit werk bij de Vrouwenkracht Academie is soms zelfs nog zwaarder dan de depressie waar ik in zat, want de ego’s van anderen, van vrouwen die ik begeleid in dit proces, proberen soms nog met mij een gevecht aan te gaan, omdat dit nog een interne gewoonte is. Om te leren mezelf daarvan los te koppelen, was ook nog een heel proces voor me, maar inmiddels ben ik door veel te mogen oefenen er erg goed in geworden, en jeetje wat is dat handig dat ik dit nu goed kan, want dat scheelt veel zeurstemmetjes in mijn eigen hoofd, die ik vroeger veel had.
Het verschil zit hem in de kracht die ik in mezelf heb opgebouwd, om de projecties van anderen te kunnen laten waar ze vandaan komen en in liefde te kunnen blijven. Geduld hebben en leren uithouden zijn mijn grootste troeven geworden. Ik hoef mij niet te bewijzen, het is een stille kracht en degenen die bij mij passen, vinden mij. Ik zoek niet. Ik leef inmiddels in alle rust als een kluizenaar in mijn boerderij en tuin op het platteland.
Ja, de zaken blijven goed gaan, ook in deze crisis, omdat ik nu weet hoe je met energie moet werken en met manifestatiekracht. Hoe ik mijn energie moet richten en waarop; en dat allemaal vanuit bewustzijn. Mijn bewustzijn is enorm veranderd nadat ik een intense innerlijke strijd heb moeten uitvechten, mijn 3D bewustzijn 10 jaar geleden (depressie, ptss en straatangst) eindelijk kon verlaten en me verder op zielsniveau kon ontwikkelen. Mijn ego heeft de strijd inmiddels helemaal opgegeven en de weg van zelfdestructie heb ik al lang geleden achter mij gelaten.
Nu blijf ik alleen maar groeien en bloeien en de weg van vrijheid is alleen maar krachtiger geworden in mij en uiteindelijk heeft zich dat ook in mijn leven, buiten mijn lichaam om, vormgegeven.
Ik had dit 10 jaar geleden nooit kunnen dromen.
Maar op eigen zielenkracht heb ik deze weg belopen en elke dag is nu een dag vol plezier, harmonie, rust, zachtheid en veel liefde.
Elke dag mag ik mijn invulling van mijn dag kiezen, zonder dat er zich ook maar ooit één iemand in mengt of deze dag voor mij bepaalt.
Dat is innerlijke vrijheid. En dat inspireert blijkbaar vele anderen, want velen willen dit komen leren bij mij. Gelukkig kan ik het ook nog overbrengen in stappen, hoe je dit moet doen. Wie had dat ooit gedacht? Ik niet.
Ik heb geknokt om financieel onafhankelijk te worden, want ja, het spel in deze maatschappij moet je toch voor een groot deel meespelen. Als je het al heel lang doorziet, kun je de trucjes toepassen en er toch voor je gevoel eigenlijk uitstappen, om helemaal je eigen gang te kunnen gaan.
Het is een moeilijke weg geweest van vallen en opstaan, maar vooral van leren vertrouwen op het leven, dat er voor mij wordt gezorgd vanuit de spirituele wereld, het Universum en ook Moeder Aarde.
Dit heeft er ook voor gezorgd dat ik financieel totaal onafhankelijk en vrij wil zijn voor de rest van mijn leven en dat ben ik gaan regelen.
Want nooit, never nooit meer, neem ik deel aan ziekmakende systemen. In geen enkel geval.
Als het mij niet was gelukt ooit de kracht te vinden om hieruit te komen, was ik 10 jaar geleden letterlijk uit het leven gestapt, want op dat punt was ik aangekomen.
En precies op dat punt sprong mijn ziel in de bres en bracht mij terug naar het echte leven, zonder innerlijke strijd. Ik wilde eigenlijk geen einde aan mijn leven maken, maar zag geen uitweg meer, ik ging kapot, dag na dag.
Achteraf gezien zag ik dat dit het einde van mijn destructieve ego-mechanisme was, van waaruit ik nog aan het overleven was.
Het werk dat ik heb gedaan om mijn ego voor mij te laten werken was niet gering, maar het is gelukt. Het is een vriendelijk ego geworden, die mijn inspiratie en ingevingen ondersteunt en overal niet zoveel van vindt, maar super praktisch en helder kan nadenken. Ik durf zelfs te zeggen dat door een hoger bewustzijn te leven je ego ook nog intelligenter wordt. Ik kan verder en ruimer denken dan ooit en dat is erg gemakkelijk.
Bloed, zweet en tranen heeft het me gekost, maar geloof in mezelf heeft het teruggebracht. Ik zou het zo weer doen. Wat een boeiend proces was dit, wat ik blijkbaar wilde ervaren.
En alles wat ik onderweg heb geleerd, heb ik me zo eigen gemaakt dat het nu wel makkelijk gaat.
Mijn draagkracht is enorm geworden en als ik val sta ik weer op, het maakt niet uit. Leven is überhaupt al een risico, dat neem je.
Mijn vertrouwen in mezelf en vooral in het vrije leven, is heel groot.
Ik heb door het nemen van deze stappen zelf mijn vrijheid ingenomen en me losgekoppeld van mijn oude programmatie over hoe ik moet zijn en wat daarvoor in mijn leven door school, maatschappij en familie tegen mij is gezegd, hoe wij moeten leven en hoe het leven is. Ik heb dit los durven laten, mijn plaatjes losgelaten van hoe iedereen dit deed en zelf uit durven leren zoeken hoe ik wil zijn en wie ik in wezen al was!
Tegenwoordig vergeet ik helemaal van hoever ik kom, zover ligt het al achter me. Heel maf.
Vrijheid krijg je niet. Die moet je nemen. Dat vraagt kracht en moed. Dat vraagt alleen te durven staan. Zonder back-up. Zonder draagkracht van anderen of systemen. Los durven staan van instanties die eventueel een buffer kunnen zijn. Los durven staan van het maatschappelijke systeem, door succesvol ondernemer te durven zijn. Ja, durven. Want het vraagt echt alles van je als je dit wilt leren en je komt onderweg heel wat uitdagingen op je pad tegen, die je in je normale leven niet zou tegenkomen.
Ook hier ben ik enorm dankbaar voor, want wat ben ik een rijk en gelukkig mens geworden. In deze moeilijke tijden merk ik dit nog beter, want nu komt het er echt op aan. Wie je bent en hoe innerlijk vrij je bent. Dan loop je niet met de massa mee en durf je onafhankelijk te denken, wat een ander er ook van vindt. Boeien. Rijk van binnen en sterk. Niet bang te krijgen, want ik heb de donkere nacht van mijn ziel al beleefd en er is niets enger dan dat.
Vol vertrouwen leef ik nu met en in mezelf, de wereld is in mij. Maar ook vol vertrouwen in anderen en vooral in het leven en de goedheid van mensen. Ik durf ook het kwade recht in de ogen aan te kijken; bang ben ik niet meer. Alles is een illusie, hoe je binnenwereld is, zo is je buitenwereld. Ik voel de liefde in mijn hart, elk moment, elke dag. Ik voel het licht van mijn ziel en ik straal en straal het uit voor mij en voor ieder levend wezen hier op Aarde en het Universum. Ik draag mijn voertuig -wat mijn menselijk lichaam is- zeer, zeer waardig en zorg er heel goed voor dat het gezond en in balans blijft.
Ja, ik ben vrij. Helemaal vrij. En dat zou iedereen moeten zijn. Want dit vrij-zijn, is juist heel normaal.
Bekijk deze mooie video ter inspiratie>>