Bevrijding, Emoties en gevoelens, Hooggevoelige vrouwen, Je Gouden Licht, Meer energie, Move to new, Stralen, Wat is jouw levenstaak, Wat is jouw verlangen?
Op 1 januari ’s middags hebben we de zon zo dicht mogelijk bij de aarde en daarom zijn er slechts vijf en een halve dag ervoor en vijf en een halve dag later, de tijd van de 12 Heilige Nachten.
Op deze nachten, de donkerste van het jaar, zijn ze het dichtst bij de geest van de zon en dit betekent dat de spirituele zon die van binnenuit de aarde schijnt, deze doorschijnend maakt en alles van binnenuit verlicht, niet zoals het daarna is wanneer de zon de aarde van binnenuit verlicht. boven, van buitenaf.
Elk jaar werk je via de 12 heilige nachten aan je wedergeboorte. Elk jaar is belangrijk en telt mee voor ons spirituele proces.
De stem van de stilte komt onze ziel binnen en leert hoe je jezelf met vreugde het goede kunt bevestigen in onszelf en in anderen wat we te zien krijgen.
De ziel zoekt het mysterie in een donker en ongebaand bos.
Denk aan de gaven van voelen, denken en willen die ons ter beschikking staan. Zie ze in je ziel liggen zodat je ze kunt openen en gebruiken? Voel hiervoor een diepe dankbaarheid. Wat zou het leven zijn als we de schoonheid in deze wereld en de schoonheid van de zielen om ons heen niet zouden kunnen voelen? Wat zou het leven zijn als we geen ideeën met elkaar zouden kunnen verbinden om ons leven zin te geven? Wat zou het leven zijn als we ons gedrag niet op de juiste manier zouden kunnen sturen?
Op dit moment kunnen we ook ons hart uitstorten voor degenen die deze gaven niet volledig kunnen gebruiken.
De 12 heilige nachten, is een heilige reis in jezelf.
Van mij ontvang je elke dag via pdf een dagboekvorm met opdrachten voor elke dag en nacht met de thema’s die daarbij horen.
Koop een mooi kaarten set die je bij deze periode helpt te inspireren en voeden.
Hier lees je meer informatie om mee te kunnen doen vanaf 24 december
Voor een symbolisch bedrag kun je meedoen aan deze heilige nachten voor je ziel.
De mooiste mensen, Energieniveau, Hooggevoelig, Kracht, Liefde en hooggevoeligheid, Meer energie, Move to new, Nieuwe dimensies
Wie je echt bent heeft niets te maken met je persoonlijkheid of met wat je hebt bereikt, met je successen of je mislukkingen. Je echte wezen is je ‘ziel’ en deze is zonder begin en zonder einde. Jij bent een eeuwige vonk van pure creativiteit, met onbegrensde mogelijkheden, die er naar hunkert om tot wezenlijke uitdrukking te komen. Jouw potentieel is je zielsbestemming en deze wacht geduldig tot jij zover bent. Leer vertrouwen op je hart en maak je liefde en je wijsheid beschikbaar voor alles en iedereen. Op deze manier zal alles wat je gaat doen een uitdrukking van je ziel zijn. Vormgegeven door jouw ervaringen en wijsheid, neem jij je plek hier op deze Aarde in en zul je een indrukwekkende bijdrage leveren voor jouw wereld en die van anderen.
De afgelopen twee jaar is de trilling van de aarde zo enorm verhoogd dat al het leven op Aarde mee is gaan resoneren hierop. Dit betekent in het kort dat het bewustzijnsproces van ego naar hartsbewustzijn bij mensen collectief op gang is gekomen. Niemand ontkomt er meer aan. Er worden nu continu bewustzijnsshifts geactiveerd, waardoor onze trillingsfrequentie veel hoger is geworden.
Dit gaat niet ongemerkt voorbij, zeker bij hooggevoelige mensen en dieren. Het brengt veel fysieke klachten met zich mee, maar ook alle oude pijn in ons wil verwerkt worden, aangestuurd vanuit ons (emotionele en energetische) lichaam en onze ziel. De tijd waar we nu in leven gaat zo enorm snel dat het belangrijk is dat je bewust veel rust neemt voor jezelf. Het magnetisch veld op aarde is erg aan het veranderen en er is ook veel zonneactiviteit waardoor wij last krijgen van hoofd- en nekpijn. Alles wat oud is wil geheeld en verwerkt worden, zodat er ruimte komt voor onze ziel.
Binnen onze jaartraining Uit je hoofd, in je hart; noem ik dat ‘onze emmer opgeslagen verdriet verwerken’, zodat de emmer leger wordt. Dan komt er ruimte voor groei en ontwikkeling en verbinding met je eigen hart en ziel. Als je nog vol zit van onderdrukte pijnen, overtuigingen hebt zoals ‘ik mag er niet zijn’, dan leef je waarschijnlijk nog vanuit je oude patronen uit je kindertijd. Het is belangrijk dat je deze patronen bewust maakt, zodat je ook leert onderzoeken of ze nog wel zo helpend zijn. En zo niet, welke patronen je dan bewust kunt gaan creëren om wel functionele gedachten en gedragspatronen ervoor in de plaats te zetten die jou nu als volwassene wel ondersteunen.
Dit belangrijke transformatieproces, waarin je waarschijnlijk ontdekt wat je blinde vlekken zijn, iets wat jou al een leven lang onbewust saboteert, gaat je helpen vrij te worden. Vrij van binnenuit, verbonden met wie je in wezen bent. Dan leef je een veel hogere trilling. Ik leer de hooggevoelige vrouwen die bij mij een traject volgen ook hoe ze met hun eigen trillingsfrequentie kunnen werken in afstemming met hun lichaam. De resultaten zijn soms echt indrukwekkend, ze ervaren zichzelf echt anders en het leven wordt makkelijker.
Deze tijden
Afgelopen jaar, was een essentieel jaar waarin collectief hele diepe transformaties plaats konden vinden en er een opening ontstond in ons multidimensionale hogere bewustzijn. Het lichaam is trager dan de mind en het ego, dus we kunnen niet sneller gaan dan ons lichaam. Daarom is dagelijks goed gegrond zijn en in de natuur zijn noodzakelijk geworden.
Vanaf vele openingsportalen, stress en pijn groeien we in de richting van waar we nu aankomen. Eerst nog door middel van vele pioniers, maar nu ontkomt niemand meer aan een hartsbewustzijn-ontwaken. Alles wat niet meer past, laat los. De waarheid komt boven tafel, er zijn geen geheimen meer en alle shit moet opgeruimd worden. Zelfs op DNA-niveau veranderen onze cellen door de hoge frequentie op aarde. We moeten weer terug naar onze bron vanuit het vrouwelijk collectieve bewustzijn. Mannen willen bewust of onbewust weer in verbinding komen met hun vrouwelijke energie. Vrouwen moeten van de ‘bank’ af komen en zich zichtbaar gaan maken om het energetische veld te ondersteunen, het net van licht op Aarde. Als leeuwinnen ontwaken ze en staan ze op voor zichzelf en hun kinderen.
Nabije toekomst
Dit jaar gaan we nog dieper zakken op wezensniveau, we gaan echt worden wie wij zijn. We worden wakker en her-inneren ons onze zielenopdracht, we gaan het kunnen manifesteren in de wereld. We moeten de hartsverbindingen weer gaan herstellen met onszelf, elkaar, de dieren, planten, water, de vervuiling aanpakken en een band scheppen met Moeder Aarde.
We mogen er weer aan herinnerd worden dat onze wijsheid van binnenuit naar buiten gaat als een spiraal. Leven in het hier en NU is echt van belang en het leven kunnen nemen en echt genieten. Het is noodzakelijk dat je oude ballast gaat opruimen wil je voor altijd in balans kunnen blijven. Dat is hetgeen wat jou telkens triggert en onderuit haalt.
Het is de bedoeling dat je bewustzijn krijgt op jouw innerlijke wijsheid, je weten, op je intuïtie, het helder kunnen zien. Je ziel kennis weer activeren zodat je alles wat je nodig hebt in dit leven, weer tot je beschikking hebt.
Het is niet voor niets dat er zoveel vrouwencirkels en groepen zijn ontstaan de afgelopen 5 jaar. Collectief zijn wij geroepen om weer samen te komen, zoals in vroegere tijden. Want met elkaar roepen wij een bewustzijnsveld op, een vortex, een energieveld met een hogere trilling die verankerd wordt in het fenomenologisch veld (het wetend veld, universeel veld) wat zich verder en verder uitbreidt. Niet voor niets is zusterschap voelen en ervaren weer zo belangrijk geworden in een korte tijd.
Als vrouwen bij elkaar komen, kunnen zij de Aarde laten bewegen met hun krachtige energie als zij hebben geleerd deze te belichamen en bewust te kanaliseren. We doen dit niet alleen, er zijn allerlei lichtvelden en natuurwezens, gidsen en engelen die ons door deze periode heen loodsen door innerlijke leiding te geven aan de pioniers van deze nieuwe tijd. De nieuwe Aarde waarover Eckhart Tolle zo mooi in zijn boek heeft geschreven, waarin hij ongelooflijke verbanden legt over zo binnen, zo buiten.
Nu is het tijd om naar binnen te keren en je lichtkracht vol aan te zetten en je hartsfrequentie hoog, je trillingsfrequentie rond de 30.000 Hz. Wees zo gelukkig mogelijk en maak je geen zorgen, ga niet in angsten van anderen mee, zo verlaag je je eigen trilling en dim je je licht, waardoor jij deze gevoelens ook gaat voelen.
Zorg extra goed voor jezelf en probeer jezelf er zo min mogelijk mee te confronteren zodat je niet met de massale angst en afgescheidenheid te maken krijgt. Kijk hoe je dit in je leven kan regelen.
En mediteer zo veel en vaak als je maar kan, zodat je boodschappen binnen krijgt die jou helpen vanuit je ziel.
En je je op energetisch niveau kunt verbinden met alle lichtwerkers op aarde.
Nu ben je nodig!
NU BEN JE NODIG OM AAN TE SLUITEN OP DIT VELD. OM DIT VELD TE BEKRACHTIGEN EN ONDERSTEUNEN ZODAT HET LICHT OVERWINT.
De overwinning van het licht, ons licht zal zegenvieren. Zit het uit en kom samen met gelijkgestemden en vier dan het leven met eten en drinken en blijdschap. Laat je niet beïnvloeden.
In samenwerking met elkaar, de energie van het moment en de Lichtbegeleiding die aanwezig is, zullen we zo een krachtig overzicht krijgen van onze eigen innerlijke reis, de collectieve wijzigingen en groeimogelijkheden. Van dat wat achter ons ligt (waar we al doorheen hebben bewogen), erend waar wij NU Zijn, en kijkend naar dat wat voor ons ligt. Inclusief het heel persoonlijk kijken en belichten van processen in groei en hoe deze tot uitdrukking komen en waarom.
Vanuit de afstemmingen deze dagen zal dat enorm bekrachtigd worden (jij wordt dus bekrachtigd in wie jij Bent met al jouw kwaliteiten en groei), het zal je meer inzicht en helderheid aanreiken over wie jij Nu Bent, waar jouw kwaliteiten en uitdagingen liggen, maar ook op jouw groei- en pad van bewustwording.
Maar het zal mogelijk ook inzicht en healing brengen, daar waar jij dat nog nodig hebt om dit jaar voor jou zo goed mogelijk af te ronden en je energie vast voor te bereiden op de energie van de nabije toekomst.
Misschien wel leuk om de Matrix Trilogie eens opnieuw te bekijken, dat is geen gewone film, het is een documentaire. Daar waar meer helder zicht en bewustzijn is op waar jij staat en wie jij bent, wat je uitdagingen, ballast en kwaliteiten zijn, ontstaat meer rust en meer ruimte.
Het oude (patronen en systemen) kan in deze ruimte moeiteloos omgezet worden of oplossen. Zodat nieuwe ruimte ontstaat waarin Oorspronkelijk bewustzijn in kan dalen. Het kan heel snel gaan, je kunt jezelf heel gemakkelijk en eenvoudig opnieuw programmeren. Onze oude DNA-programmaties, oude duale matrix programma’s en patronen en wonden die daar uit voortkomen, kunnen zo moeiteloos in een flow worden gewijzigd tot meer belichaamd bewustzijn. En dat geeft jou toegang tot jouw kwaliteiten van Liefde, overvloed, bewustzijn, hartsbewustzijn, lichtheid, leiderschap, zichtbaarheid, manifestatiekracht, creatiekracht en nog zo veel meer.
Voel je welkom om met een groep gelijkgestemden dit proces aan te gaan binnen de Vrouwenkracht Academie. Waarin je leert jezelf te eren en te bekrachtigen in wie jij in wezen al bent, waarin je je leert afstemmen op jouw meest krachtige eigen zielenpad waarin jij tot uitdrukking kan komen door je oude ballast af te leggen in deze periode!
Herken jij jezelf al hierin? Dan heb je al een hoger bewustzijn ontwikkeld.
- Zie jij mensen als gelijkwaardig?
- Maak je graag tijd voor anderen vrij?
- Toon jij openlijk genegenheid naar anderen?
- Heb jij echte aandacht voor een ander en waardeer je de ander?
- Ben je oprecht en betrouwbaar?
- Wil jij graag het goede doen en anderen zonder voorwaarden belangeloos helpen?
- Til jij anderen mee op, ondersteun je de ander in de zielsexpressie en zielsbestemming?
- Heb jij inmiddels al je ongezonde gevoelsgewoonten en emoties opgeruimd, voel of gedraag je je niet meer als slachtoffer?
- Ben jij toegewijd aan het openhouden van je hart, ook al wordt je gekwetst en kom je angsten tegen?
- Kun je echt luisteren naar anderen, waar zij mee worstelen en er ‘zijn’?
- Blijf jij streven naar groei en ontwikkeling op een natuurlijke manier door met gelijkgestemden uit te wisselen?
- Heb je respect voor jezelf en je behoeftes, geef jij je grenzen goed aan op een zachtaardige manier?
Wat doe ik altijd
- Gezond biologisch (vervuil de Aarde niet nog meer) vega eten, veel (basische) groenten voor een helder hoofd.
- Mensen om je heen verzamelen met een hoge trillingsfrequentie.
- Veel plezier maken en leuke dingen doen.
- Mediteren met mijn hand op mijn hart om mijn eigen en collectieve hartsbewustzijn te verhogen.
- Wees zorgvuldig met wat ik denk of zeg, alles is energie en heeft zijn aantrekkingskracht.
- Maak verbinding met je ziel en grond je elke dag heel goed in meditatie.
- Volg het energieprogramma om je op te laden en beschermen en in de avond weer te ontladen en voor de nacht te beschermen.
- Lees meer blogs van mij over trillingsfrequentie.
- Plaats kristallen in de aarde en geef water dat je hebt geprogrammeerd met Liefde, Heling en Dankbaarheid.
- Koop ecologisch verantwoorde producten die anderen niet geschaad hebben, recycle.
- Doe iets voor anderen zonder iets terug te verlangen, waar je iemand echt mee helpt en geef dit door. Hierdoor ontstaat er een ketting van overvloed en liefde.
- Leef vanuit je hart, maak keuzes vanuit je hart en niet vanuit je hoofd of angsten, wees moedig.
- Activeer je levensenergie, leef vanuit je creatiekracht en inspiratiebronnen, zet dit in de wereld.
- Ben gewoon jezelf, niet gaan pleasen, geef je grenzen aan en wees zo authentiek mogelijk.
- Zet de wifi uit als je hem niet nodig heb, zeker in de nacht.
- Smudge je ruimtes zo vaak mogelijk met salie en wierrook om goed in je eigen energie te kunnen blijven.
- Leg zo vaak mogelijk uren je telefoon weg of zet hem uit en ga de natuur in, beweeg, sport, wees creatief, ga een vuurtje maken in je tuin en geniet ervan!
Nog meer artikelen over hogere trillingsfrequentie:
Bevrijding, Dochters en moeders, Hooggevoelige vrouwen, Innerlijk kind, Interne veiligheid, moederliefde, Moederwond, Move to new, Parentificatie, Vanuit je hart
Lees hier deel 1: online versie>>
Vervolg van mijn eerdere blog: Dit is deel twee>
” 2005 Er was een speciaal moeder-dochterweekend, waaraan nog acht andere vrouwen zouden deelnemen.
Eerst stond ik er wat twijfelachtig tegenover.
Zou mijn moeder het begrijpen?
Ik voelde een enorme loyaliteit naar mijn moeder, ondanks alles wat er gebeurd was.
Ik voelde haar onvermogen, ik kon dus niet boos zijn op haar.
Ik moest zelf leren omgaan met deze frustraties en het haar niet verwijten.
‘Familieopstellingen gaan over je ziel en de familieziel, waarin onverwerkte trauma’s zitten die zichtbaar worden in een opstelling.
Dus vertelde ik het aan mijn moeder dat ik haar nodig had en ik vroeg of ze me hierbij wilde helpen, omdat ik beter wilde worden.
Tot dan had ze nooit kunnen zien hoe moeilijk ik het had, maar na het overlijden van mijn oma had ook zij een grote ontwikkeling doorgemaakt,
waarbij haar eigen mist van het verleden was opgetrokken, en dat maakte dat ze er open voor stond en mij wilde steunen.
Ook omdat ze waarschijnlijk wel had gezien dat ik het niet meer redde.
Ik kreeg veel lichamelijke klachten.
Ik had veel last van tandwortelontstekingen en kampte met ontstoken voeten, waardoor ik bijna niet meer kon staan of lopen.
Alles wat me overkwam had met het niet kunnen verteren en goede gronding te maken.
Het gaf goed weer hoe ik me emotioneel voelde: zowel innerlijk als fysiek leek het alsof ik met naald en draad aan elkaar hing.
Ik was me ervan bewust dat ik een diepgaand proces doormaakte, waarbij mijn innerlijk veranderde.
Het was net alsof er een mist was opgetrokken en ik heel helder kon waarnemen wat er gebeurde met mij.
Veel pijnstukken was ik aan het loslaten. Dat was fijn, maar ook angstig, omdat ik me afvroeg: wat blijft er dan nog over?
Dat mijn moeder op mijn voorstel inging, was voor mij de eerste daad van liefde die ik ooit zo had gevoeld.
Dat weekend bleek een keerpunt in onze relatie. Zij betaalde de opstellingen, omdat ik geen geld had,
want ik leefde van een ziektewetuitkering onder bijstandsniveau en ze wilde me helpen waar ze kon.
Steeds meer zag ze dat het echt niet meer ging met mij.
Ik verstopte mijn lijden niet meer, zoals vroeger.
Ik wist dat ze er niet van hield om mij te zien huilen, maar dat maakte me niet meer uit.
Ik huilde wanneer ik moest huilen. We gingen met de trein naar het noorden.
Max, de hond die ik sinds kort had, ging met ons mee.
Ik kon hem nergens achterlaten, dus hij moest wel mee.
Ik was heel stil tijdens de reis ernaartoe, omdat ik het heel spannend vond, en tegelijk was ik heel blij dat ze meeging.
Op die manier toonde mijn moeder dat ze me serieus nam en dat ze van me hield.
De dag werd gehouden in een ruimte op de eerste verdieping van een gebouw met schuine daken met heel veel ramen erin.
Er pasten net acht stoelen in de ruimte en in het midden lag een groot kleed.
We moesten onze schoenen uitdoen, we konden onze voeten laten steunen op dikke meditatiekussens die voor ons op de grond lagen.
De oefeningen op de eerste dag waren heel heftig en confronterend,
omdat ze blootlegden dat de band tussen mij en mijn moeder nog niet helemaal goed was en dat ik nog met veel verdriet zat.
Mijn moeder sloot zich weer af op deze eerste dag.
Ik had gezien hoe zij in zichzelf gekeerd raakte tijdens de oefeningen die we moesten doen.
Ze reageerde maar nauwelijks op vragen en maakte zich klein, bijna onzichtbaar.
De eerste dag leek voor mij toch alles nog mee te vallen, want het was niets nieuws voor mij en ik verwachtte al dat mijn moeder zich af zou sluiten.
De lange treinreis naar huis verliep in een ongemakkelijke stilte.
Allebei staarden we uit het raam terwijl Max aan onze voeten lag en af en toe voor afleiding zorgde.
Vanaf het station wandelde ik alleen met Max naar mijn eigen huis,
mijn moeder moest een halte verder eruit.
De uitwerking van de dag kwam in volheid naar boven toen ik alleen was.
Plotseling welde er een enorme boosheid in me op, omdat mijn moeder zich voor de zoveelste keer had afgesloten terwijl ik me voor haar had opengesteld.”
Morgen vertel ik meer in deel 3 van dit verhaal.
Alleen wanneer je op je eigen plek in jouw eigen in je familiesysteem staat, kun je goed in balans komen.
Als je boven je moeder gaat staan, sta je op haar moedersplek en niet op je kindplek.
Als je niet op de plaats staat die klopt, kun je niet bij je geboorterecht komen, niet bij je authenticiteit.
Je draagt dan je moeder, in plaats van dat je gedragen wordt door het familiesysteem en kan ontvangen van je familiesysteem wat je nodig hebt.
Waardoor je ook echt ouder kan zijn van jouw kinderen.
Wat er vaak gebeurt is dat we als kind voelde dat onze ouders het niet aan konden, gingen we ze ‘helpen’ door voor hen te zorgen.
Dan ben je als het ware boven hen gaan staan.
Daar kunnen nog allerlei redenen voor zijn.
Meestal vanuit je kindertijd. En meestal onbewust.
Ga hier naar deel 3 van deze reeks blogs >>
Hooggevoelige vrouwen, Move to new
Koosje, wat ben je toch een prachtige ziel.
Wat een heldere blik heb je in je ogen.
Wat sta je toch aan en in verbinding met mij en jezelf.
Wat voel je je toch vrij en ontspannen.
Je wordt gezien en gewaardeerd, en bovenal onvoorwaardelijk geliefd.
Ik voel me beschermd en veilig door jou.
Maar jouw liefde is mateloos en groots.
Jouw vertrouwen in mij groeit nog met de dag, maar is al ontzettend groot.
Ik mag je tegenwoordig overal aanraken en kusjes geven.
Zonder dat je nog schrikt. Zelfs als je pijn hebt, kom je nu naar mij, dan weet je al dat ik je help.
Je piept en hapt niet meer uit angst.
Wat een stappen heb je gezet om mij als mens te vertrouwen en dat ik echt het beste met je voort heb.
Altijd ben ik blij je ogen te ontmoeten en zonder woorden praten wij met elkaar, de hele dag door.
In dit nieuwe avontuur, slaap je elke dag in je eigen mand naast mijn bed.
We zijn echt 24 uur elke dag samen.
En dan ben ik zo trots op je als jij in je eentje de berg gaat en daar boven rondloopt, zo zelfstandig, om dan na een aantal minuten keihard naar beneden te rennen om te vertellen welke avonturen je daarboven hebt meegemaakt.
Door beelden in je hoofd, kan ik je verhalen zien en voelen.
En jij die van mij. Ze is echt mijn ondersteuner om mijn zielsmissie uit te kunnen voeren.
Heel blij mee dat Koosje al zo ontspannen en blij is hier, het was een hele overgang, maar het lijkt dat ze niet meer aan het wachten is om terug te gaan naar “huis” in Nederland.
Want hier leef ik op dezelfde manier verder en zij heeft hier veel meer avonturen in de tuin en de bossen door andere geuren en de wilde dieren die hier ook poepen in de tuin.
Zoals meneer de vos die hier in de tuin zit in de nacht, of mevrouw de buurvrouwpoes die graag haar territorium opeist, onze tuin dus, toen er nog geen Koosje rondliep.
Ze rent nu ook uit zichzelf naar boven, de trap op, de heuvel op waar ook nog 1300 vierkante meter land is en als een speurhond op zoek naar nieuwe geuren.
Ze is nog meer hond geworden dan in Nederland merk ik.
Ze heeft meer vrijheid en neemt haar taak, het waken heel serieus. Ze is echt van de beveiliging.
En van het spelen, het liefste de hele dag door, net als meerijden in de auto is een groot avontuur voor haar.
Waar zal Tamara de auto stoppen, elke keer op een nieuwe plek om te spelen met de bal en te rennen.
En de liefde weer kan doorstromen.
Aarden, Angsten en depressies, Bevrijding, De mooiste mensen, Hooggevoelig, Hooggevoeligheid en stress, Intuïtie ontwikkelen, Je Gouden Licht, Kracht, Liefde en hooggevoeligheid, Move to new, Nieuwe dimensies, Vanuit je hart, Wat is jouw levenstaak, Wat is jouw verlangen?
Mijn vrienden, verlies de moed niet. We zijn gemaakt voor deze tijden.
Ik heb onlangs de verhalen van zovelen gehoord; verhalen die diep en pijnlijk zijn.
Velen maken zich zorgen over de stand van zaken in onze wereld nu.
De huidige tijd is een tijd waarin je je dagelijks verbaast over wat er gebeurt, wat veel woede en angst oproept.
De beschaafde wereld lijkt van ons weg te glijden.
De gruweldaden tegen kinderen, ouderen, alledaagse mensen, armen, onbewaakt en hulpeloos, benemen ons onze adem.
Toch vraag ik je, blijf zacht in je hart. Blijf in je eigen heilige ruimte, in je eigen heilige tijd.
Verlies niet je geloof in het leven, in elkaar. Vooral omdat het een feit is dat we gemaakt zijn voor deze tijden.
Je weet dit vanuit je diepste weten. Jarenlang hebben we geleerd, geoefend, getraind en gewacht om elkaar nu op precies dit punt te ontmoeten;
het punt van in hoeverre we de keuze maken om ons te laten betrekken in het gebeuren, erin meegaan, of dat we dit vanuit het grote geheel kunnen bekijken en zo de diepe verbinding met onszelf weten te behouden.
Er zijn veel ontwaakte zielen en met de dag komen er meer bij. We maken deel uit van de toekomstige geschiedenis van de mensheid, van deze planeet.
Ook jij bent voor dit moment geboren, om dit mee te maken. Om jouw rol te pakken. Om te voelen wat je moet doen.
Juist in donkere tijden blijven de echte contacten over en ontvangen we nieuwe vrienden met open armen.
Mensen vinden elkaar energetisch tot in de realiteit. Het enige wat velen weten is dat we nu nodig zijn.
Grote zielen ontwaken en maken als pioniers in alle stilte energetisch de weg vrij voor de massa die zal volgen.
In de nacht bevechten de pioniers de energetische aanvallen op je grote licht.
Als je de donkere nacht van je ziel al hebt beleefd, zul je niet meer vrezen en ze wegsturen, nog sneller dan ze gekomen zijn.
Vanuit het hart en je lichtkracht: opgesodemieterd! “Ik heb geen toestemming gegeven en ik roep de universele wetten aan, de afspraken die aan het begin der tijden zijn gemaakt. Ik heb een vrije wil en ik geef geen toestemming dat jij hier nu bent. Wegwezen!”
Grote sterke lichtkrachtzielen zullen energetisch de andere lichtzielen aanroepen.
Ze zetten een stap in het licht, in zichtbaarheid, om zichzelf naar voren te plaatsen wanneer dat nodig mocht zijn.
Velen werken harT op de achtergrond als lichtzuilen overal verspreid over de Aarde, zoals de Egyptische Tempelpilaren die stevig staan tussen hemel en aarde.
Een dragende zuil van licht zijn, zo stevig en onafhankelijk van de buitenwereld, als uit steen gehakt en gegoten.
Luister naar je binnenste stem en voel wat je moet doen. En doe dit, dit is nu prioriteit. Scheid de bijzaken van de hoofdzaken in je leven.
We kunnen niet alles alleen doen, vanuit onszelf. We zijn met elkaar een puzzel, waarvan de stukjes verbonden zijn met elkaar.
Ons lichtveld raakt elkaar om het energiegrid van Moeder Aarde te herstellen, bekrachtigen en prepareren. Doe wat binnen je bereik ligt.
En doe het. Elk klein, kalm ding dat één ziel kan doen om een andere ziel te helpen, zal het collectieve veld positief helpen. Je draagt werkelijk iets bij.
Wat nodig is voor drastische verandering, is een opeenstapeling van liefdevolle handelingen, dit blijven doen, blijven doen en blijven doen en hiermee blijven doorgaan.
We weten dat niet iedereen op Aarde nodig is om gerechtigheid en vrede te brengen.
Maar slechts een kleine, vastberaden groep die niet zal opgeven tijdens de eerste, tweede of honderdste storm.
Dit zijn de pioniers. De krachtigsten. De meest beproefden die vaak al het één en ander hebben meegemaakt, die zijn het sterkst.
Zij die hun zuivere pure ziel hebben weten te behouden en hun licht niet hebben laten doven.
Eén van de meest kalmerende en krachtige acties die je kunt doen om in te grijpen in een stormachtige wereld, is opstaan en je ziel laten zien.
Je ziel straalt als Goud in donkere tijden. Het licht van de ziel gooit vonken, dat zorgt ervoor dat de juiste zaken in brand kunnen vliegen en kunnen transformeren.
Je gouden ziel.
Deze daad vraagt enorme moed, maar is de grootste noodzaak in deze donkere tijden.
Sta op en doe het.
Wees dat baken van licht.
x Tamara