De mooiste mensen, Energieniveau, Hooggevoelig, Kracht, Liefde en hooggevoeligheid, Meer energie, Move to new, Nieuwe dimensies
Wie je echt bent heeft niets te maken met je persoonlijkheid of met wat je hebt bereikt, met je successen of je mislukkingen. Je echte wezen is je ‘ziel’ en deze is zonder begin en zonder einde. Jij bent een eeuwige vonk van pure creativiteit, met onbegrensde mogelijkheden, die er naar hunkert om tot wezenlijke uitdrukking te komen. Jouw potentieel is je zielsbestemming en deze wacht geduldig tot jij zover bent. Leer vertrouwen op je hart en maak je liefde en je wijsheid beschikbaar voor alles en iedereen. Op deze manier zal alles wat je gaat doen een uitdrukking van je ziel zijn. Vormgegeven door jouw ervaringen en wijsheid, neem jij je plek hier op deze Aarde in en zul je een indrukwekkende bijdrage leveren voor jouw wereld en die van anderen.
De afgelopen twee jaar is de trilling van de aarde zo enorm verhoogd dat al het leven op Aarde mee is gaan resoneren hierop. Dit betekent in het kort dat het bewustzijnsproces van ego naar hartsbewustzijn bij mensen collectief op gang is gekomen. Niemand ontkomt er meer aan. Er worden nu continu bewustzijnsshifts geactiveerd, waardoor onze trillingsfrequentie veel hoger is geworden.
Dit gaat niet ongemerkt voorbij, zeker bij hooggevoelige mensen en dieren. Het brengt veel fysieke klachten met zich mee, maar ook alle oude pijn in ons wil verwerkt worden, aangestuurd vanuit ons (emotionele en energetische) lichaam en onze ziel. De tijd waar we nu in leven gaat zo enorm snel dat het belangrijk is dat je bewust veel rust neemt voor jezelf. Het magnetisch veld op aarde is erg aan het veranderen en er is ook veel zonneactiviteit waardoor wij last krijgen van hoofd- en nekpijn. Alles wat oud is wil geheeld en verwerkt worden, zodat er ruimte komt voor onze ziel.
Binnen onze jaartraining Uit je hoofd, in je hart; noem ik dat ‘onze emmer opgeslagen verdriet verwerken’, zodat de emmer leger wordt. Dan komt er ruimte voor groei en ontwikkeling en verbinding met je eigen hart en ziel. Als je nog vol zit van onderdrukte pijnen, overtuigingen hebt zoals ‘ik mag er niet zijn’, dan leef je waarschijnlijk nog vanuit je oude patronen uit je kindertijd. Het is belangrijk dat je deze patronen bewust maakt, zodat je ook leert onderzoeken of ze nog wel zo helpend zijn. En zo niet, welke patronen je dan bewust kunt gaan creëren om wel functionele gedachten en gedragspatronen ervoor in de plaats te zetten die jou nu als volwassene wel ondersteunen.
Dit belangrijke transformatieproces, waarin je waarschijnlijk ontdekt wat je blinde vlekken zijn, iets wat jou al een leven lang onbewust saboteert, gaat je helpen vrij te worden. Vrij van binnenuit, verbonden met wie je in wezen bent. Dan leef je een veel hogere trilling. Ik leer de hooggevoelige vrouwen die bij mij een traject volgen ook hoe ze met hun eigen trillingsfrequentie kunnen werken in afstemming met hun lichaam. De resultaten zijn soms echt indrukwekkend, ze ervaren zichzelf echt anders en het leven wordt makkelijker.
Deze tijden
Afgelopen jaar, was een essentieel jaar waarin collectief hele diepe transformaties plaats konden vinden en er een opening ontstond in ons multidimensionale hogere bewustzijn. Het lichaam is trager dan de mind en het ego, dus we kunnen niet sneller gaan dan ons lichaam. Daarom is dagelijks goed gegrond zijn en in de natuur zijn noodzakelijk geworden.
Vanaf vele openingsportalen, stress en pijn groeien we in de richting van waar we nu aankomen. Eerst nog door middel van vele pioniers, maar nu ontkomt niemand meer aan een hartsbewustzijn-ontwaken. Alles wat niet meer past, laat los. De waarheid komt boven tafel, er zijn geen geheimen meer en alle shit moet opgeruimd worden. Zelfs op DNA-niveau veranderen onze cellen door de hoge frequentie op aarde. We moeten weer terug naar onze bron vanuit het vrouwelijk collectieve bewustzijn. Mannen willen bewust of onbewust weer in verbinding komen met hun vrouwelijke energie. Vrouwen moeten van de ‘bank’ af komen en zich zichtbaar gaan maken om het energetische veld te ondersteunen, het net van licht op Aarde. Als leeuwinnen ontwaken ze en staan ze op voor zichzelf en hun kinderen.
Nabije toekomst
Dit jaar gaan we nog dieper zakken op wezensniveau, we gaan echt worden wie wij zijn. We worden wakker en her-inneren ons onze zielenopdracht, we gaan het kunnen manifesteren in de wereld. We moeten de hartsverbindingen weer gaan herstellen met onszelf, elkaar, de dieren, planten, water, de vervuiling aanpakken en een band scheppen met Moeder Aarde.
We mogen er weer aan herinnerd worden dat onze wijsheid van binnenuit naar buiten gaat als een spiraal. Leven in het hier en NU is echt van belang en het leven kunnen nemen en echt genieten. Het is noodzakelijk dat je oude ballast gaat opruimen wil je voor altijd in balans kunnen blijven. Dat is hetgeen wat jou telkens triggert en onderuit haalt.
Het is de bedoeling dat je bewustzijn krijgt op jouw innerlijke wijsheid, je weten, op je intuïtie, het helder kunnen zien. Je ziel kennis weer activeren zodat je alles wat je nodig hebt in dit leven, weer tot je beschikking hebt.
Het is niet voor niets dat er zoveel vrouwencirkels en groepen zijn ontstaan de afgelopen 5 jaar. Collectief zijn wij geroepen om weer samen te komen, zoals in vroegere tijden. Want met elkaar roepen wij een bewustzijnsveld op, een vortex, een energieveld met een hogere trilling die verankerd wordt in het fenomenologisch veld (het wetend veld, universeel veld) wat zich verder en verder uitbreidt. Niet voor niets is zusterschap voelen en ervaren weer zo belangrijk geworden in een korte tijd.
Als vrouwen bij elkaar komen, kunnen zij de Aarde laten bewegen met hun krachtige energie als zij hebben geleerd deze te belichamen en bewust te kanaliseren. We doen dit niet alleen, er zijn allerlei lichtvelden en natuurwezens, gidsen en engelen die ons door deze periode heen loodsen door innerlijke leiding te geven aan de pioniers van deze nieuwe tijd. De nieuwe Aarde waarover Eckhart Tolle zo mooi in zijn boek heeft geschreven, waarin hij ongelooflijke verbanden legt over zo binnen, zo buiten.
Nu is het tijd om naar binnen te keren en je lichtkracht vol aan te zetten en je hartsfrequentie hoog, je trillingsfrequentie rond de 30.000 Hz. Wees zo gelukkig mogelijk en maak je geen zorgen, ga niet in angsten van anderen mee, zo verlaag je je eigen trilling en dim je je licht, waardoor jij deze gevoelens ook gaat voelen.
Zorg extra goed voor jezelf en probeer jezelf er zo min mogelijk mee te confronteren zodat je niet met de massale angst en afgescheidenheid te maken krijgt. Kijk hoe je dit in je leven kan regelen.
En mediteer zo veel en vaak als je maar kan, zodat je boodschappen binnen krijgt die jou helpen vanuit je ziel.
En je je op energetisch niveau kunt verbinden met alle lichtwerkers op aarde.
Nu ben je nodig!
NU BEN JE NODIG OM AAN TE SLUITEN OP DIT VELD. OM DIT VELD TE BEKRACHTIGEN EN ONDERSTEUNEN ZODAT HET LICHT OVERWINT.
De overwinning van het licht, ons licht zal zegenvieren. Zit het uit en kom samen met gelijkgestemden en vier dan het leven met eten en drinken en blijdschap. Laat je niet beïnvloeden.
In samenwerking met elkaar, de energie van het moment en de Lichtbegeleiding die aanwezig is, zullen we zo een krachtig overzicht krijgen van onze eigen innerlijke reis, de collectieve wijzigingen en groeimogelijkheden. Van dat wat achter ons ligt (waar we al doorheen hebben bewogen), erend waar wij NU Zijn, en kijkend naar dat wat voor ons ligt. Inclusief het heel persoonlijk kijken en belichten van processen in groei en hoe deze tot uitdrukking komen en waarom.
Vanuit de afstemmingen deze dagen zal dat enorm bekrachtigd worden (jij wordt dus bekrachtigd in wie jij Bent met al jouw kwaliteiten en groei), het zal je meer inzicht en helderheid aanreiken over wie jij Nu Bent, waar jouw kwaliteiten en uitdagingen liggen, maar ook op jouw groei- en pad van bewustwording.
Maar het zal mogelijk ook inzicht en healing brengen, daar waar jij dat nog nodig hebt om dit jaar voor jou zo goed mogelijk af te ronden en je energie vast voor te bereiden op de energie van de nabije toekomst.
Misschien wel leuk om de Matrix Trilogie eens opnieuw te bekijken, dat is geen gewone film, het is een documentaire. Daar waar meer helder zicht en bewustzijn is op waar jij staat en wie jij bent, wat je uitdagingen, ballast en kwaliteiten zijn, ontstaat meer rust en meer ruimte.
Het oude (patronen en systemen) kan in deze ruimte moeiteloos omgezet worden of oplossen. Zodat nieuwe ruimte ontstaat waarin Oorspronkelijk bewustzijn in kan dalen. Het kan heel snel gaan, je kunt jezelf heel gemakkelijk en eenvoudig opnieuw programmeren. Onze oude DNA-programmaties, oude duale matrix programma’s en patronen en wonden die daar uit voortkomen, kunnen zo moeiteloos in een flow worden gewijzigd tot meer belichaamd bewustzijn. En dat geeft jou toegang tot jouw kwaliteiten van Liefde, overvloed, bewustzijn, hartsbewustzijn, lichtheid, leiderschap, zichtbaarheid, manifestatiekracht, creatiekracht en nog zo veel meer.
Voel je welkom om met een groep gelijkgestemden dit proces aan te gaan binnen de Vrouwenkracht Academie. Waarin je leert jezelf te eren en te bekrachtigen in wie jij in wezen al bent, waarin je je leert afstemmen op jouw meest krachtige eigen zielenpad waarin jij tot uitdrukking kan komen door je oude ballast af te leggen in deze periode!
Herken jij jezelf al hierin? Dan heb je al een hoger bewustzijn ontwikkeld.
- Zie jij mensen als gelijkwaardig?
- Maak je graag tijd voor anderen vrij?
- Toon jij openlijk genegenheid naar anderen?
- Heb jij echte aandacht voor een ander en waardeer je de ander?
- Ben je oprecht en betrouwbaar?
- Wil jij graag het goede doen en anderen zonder voorwaarden belangeloos helpen?
- Til jij anderen mee op, ondersteun je de ander in de zielsexpressie en zielsbestemming?
- Heb jij inmiddels al je ongezonde gevoelsgewoonten en emoties opgeruimd, voel of gedraag je je niet meer als slachtoffer?
- Ben jij toegewijd aan het openhouden van je hart, ook al wordt je gekwetst en kom je angsten tegen?
- Kun je echt luisteren naar anderen, waar zij mee worstelen en er ‘zijn’?
- Blijf jij streven naar groei en ontwikkeling op een natuurlijke manier door met gelijkgestemden uit te wisselen?
- Heb je respect voor jezelf en je behoeftes, geef jij je grenzen goed aan op een zachtaardige manier?
Wat doe ik altijd
- Gezond biologisch (vervuil de Aarde niet nog meer) vega eten, veel (basische) groenten voor een helder hoofd.
- Mensen om je heen verzamelen met een hoge trillingsfrequentie.
- Veel plezier maken en leuke dingen doen.
- Mediteren met mijn hand op mijn hart om mijn eigen en collectieve hartsbewustzijn te verhogen.
- Wees zorgvuldig met wat ik denk of zeg, alles is energie en heeft zijn aantrekkingskracht.
- Maak verbinding met je ziel en grond je elke dag heel goed in meditatie.
- Volg het energieprogramma om je op te laden en beschermen en in de avond weer te ontladen en voor de nacht te beschermen.
- Lees meer blogs van mij over trillingsfrequentie.
- Plaats kristallen in de aarde en geef water dat je hebt geprogrammeerd met Liefde, Heling en Dankbaarheid.
- Koop ecologisch verantwoorde producten die anderen niet geschaad hebben, recycle.
- Doe iets voor anderen zonder iets terug te verlangen, waar je iemand echt mee helpt en geef dit door. Hierdoor ontstaat er een ketting van overvloed en liefde.
- Leef vanuit je hart, maak keuzes vanuit je hart en niet vanuit je hoofd of angsten, wees moedig.
- Activeer je levensenergie, leef vanuit je creatiekracht en inspiratiebronnen, zet dit in de wereld.
- Ben gewoon jezelf, niet gaan pleasen, geef je grenzen aan en wees zo authentiek mogelijk.
- Zet de wifi uit als je hem niet nodig heb, zeker in de nacht.
- Smudge je ruimtes zo vaak mogelijk met salie en wierrook om goed in je eigen energie te kunnen blijven.
- Leg zo vaak mogelijk uren je telefoon weg of zet hem uit en ga de natuur in, beweeg, sport, wees creatief, ga een vuurtje maken in je tuin en geniet ervan!
Nog meer artikelen over hogere trillingsfrequentie:
Bevrijding, De mooiste mensen, Hooggevoelige vrouwen, Kracht, Liefde en hooggevoeligheid, Move to new, Stralen, Van hoofd naar hart, Vanuit je hart
Jij bent een prachtige en krachtige talentvolle en levendige hooggevoelige vrouw. Jij draagt veel verantwoordelijkheden en ook de zorg voor anderen, waardoor jij jezelf ergens onderweg bent kwijtgeraakt. Dan ben je ook nog vaak te moe, waardoor je beslissingen aan het nemen over dingen die eigenlijk niet meer bij je passen.
Dan ben je waarschijnlijk toe aan de verbinding met jezelf, want een liefdevolle en krachtige relatie begint namelijk met een relatie met jezelf!
Je weet hoe je leven kan zijn als je jezelf in je eigen licht zet. Maar je komt er niet aan toe. Je verlangen is om vanuit je eigen licht mag gaan leven en zijn, zodat je weer mag stralen! Gevoelens van zachtmoedigheid, je vrij voelen, onbevangenheid, geven en nemen, overgaven, intuïtief en vanuit openheid, jezelf mogen zijn en je ontwikkelen horen bij vrouw zijn. Dat weet je. Die gevoelens ken je. Maar ze zijn er niet altijd. Door middel van prachtige oefeningen en het activeren van jouw hogere bewustzijn leer jij jouw wijsheid en intuïtie activeren waardoor jij jouw innerlijke ziels-licht weer kan laten stromen, waardoor je weer bij je eigen informatie en bron kunt komen. Je leert je ego mechanisme bewust te maken, overtuigingen te herprogrammeren, waardoor jij weer bij je hart en je innerlijke licht kan komen.
Het licht dat ervoor kan zorgen dat jij weer kan gaan stralen van binnenuit, waardoor je je levensenergie weer kunt gaan ervaren en kunt laten stromen. Het licht kan er voor zorgen dat jij je levensenergie activeert en loskomt van oude patronen die niet meer werken. Jouw licht durven en kunnen laten schijnen kan levens veranderd zijn. Dan voel je je zo enorm dicht bij jezelf, dat je hierdoor goede keuzes gaat maken voor jezelf en je omgeving. Maar ook werken we aan datgene los te laten wat jou verzwaart, zodat je vanuit lichtheid mag gaan leven. Als je jezelf kunt leren je hoe in balans kunt komen in jezelf, met het zachte krachtige principe vanuit jouw kern kan leven. Dan zal je beseffen dat alles wat buiten je is van binnen uit je komt. We werken met praktische oefeningen, werkboeken, opdrachten, visualisaties, coaching, supervisie elke maand en meditaties. We werken met je lichaam, jouw vrouwelijke krachtbronnen, jouw wijsheid. Vol humor en daadkracht!
We werken aan het vergroten van je energieveld, je hartsbewustzijn en activeren het innerlijk licht wat je in je draagt. Dat doen we door middel van energetisch werk, meditaties, stilte, visualisaties, chakraoefeningen, aura-bewustzijn, individuele healingen, creatief, maar ook lichamelijk werk. In dit jaarprogramma waar jij je vrouwelijke kracht en je innerlijk leiderschap weer gaat omarmen, gaan we dieper in op deze prachtige materie zodat je weer leert luisteren naar je innerlijke stem. Je gaat leren hoe je jouw krachtveld kunt versterken en vergroten, juist in verbinding met wie jij in wezen bent, zodat je ook dit deel van jezelf kan laten zien.
En als je je dan weer thuis voelt zijn in jouw vrouwelijke zachtheid, je innerlijke licht, je eigen wijsheid, je intuïtie en je daadkracht. Je voelt dan weer je balans en evenwicht zodat je van hieruit weer stappen in je dagelijkse leven kunt gaan zetten. Een rugzak vol inzichten en zelfliefde!
Een door haar ziel bekrachtigde vrouw weet wat ze wil en ze zal geen genoegen nemen met minder dan wat ze waard is. Waarom Vrouwelijke Leiderschap? De nieuwe aardse vrouwelijke leiders zullen worden geleid vanuit hun goddelijke vrouwelijke aspect. Deze vrouwen zullen hun intuïtie voluit gaan vertrouwen en de eer geven aan hun intuïtie en bewuste gaven.
Aarden, Bevrijding, De mooiste mensen, Dochters en moeders, Hooggevoelige vrouwen, Interne veiligheid, Je Gouden Licht, Jouw vermoeidheid bevat een genezende kracht., Kracht, Liefde en hooggevoeligheid, Meer energie, Move to new, Nieuwe dimensies
De Nieuwe Aarde wordt nu in deze tijd geboren, de oude aarde is los aan het laten.
Er gaan vertrouwde gewoonte verdwijnen.
Onze ‘zekerheden’ zoals onderwijs, betalingssystemen, gezondheidszorg, leiderschap en hoe onze grondstoffen zijn geregeld.
Alles is zich los aan het laten.
Probeer je er niet aan te hechten en laat het gaan.
Ook al doet het pijn.
Er komen nieuwe en gezondere voor in de plaats.
Ze zijn er al.
Er komt een belasting op suiker aan, omdat we beter moeten gaan eten.
De belasting over groente en fruit verdwijnt.
Supermarkten zullen verdwijnen omdat ze vol liggen met gif voor onze kostbare lijven.
We zullen hierdoor gezonder worden.
Helderder in ons hoofd en bewustzijn.
Het tijdperk van de beloofde Gouden Eeuw is begonnen en dit proces roept in eerste instantie ook een tegenbeweging op van chaos en angst in de wereld.
We mogen nu uitrusten en het thuis gezellig en fijn maken.
We mogen weer leren te consuminderen.
De winkels zijn gesloten.
Dat doet pijn, maar kijk naar het grote plaatje.
Heb je niet alles al?
Kun je iets voor iemand maken, of een cake bakken of een kaart tekenen om te versturen?
Weer terug naar de simpelheid van het bestaan.
Laat je je lockdownen of kies je vanuit je vrije wil nu om met je geliefden er iets geweldigs van te maken.
Samen.
En alleen durven zijn met je binnenwereld in plaats van de digitale wereld.
Druk eens wat vaker op de uitknop van je telefoon en computer en zie hoe we verslaafd zijn geraakt aan deze externe prikkel die ons van onze godsvonk afhoudt.
Een geboorte van een nieuwe creatie gaat niet zonder pijn… en iets nieuws ontstaat alleen als we het oude kunnen loslaten, niet in een keer maar geleidelijk aan.
Onze DNA krijgt momenteel een nieuwe upgrade.
Van 2 strengen naar 13 strengen worden in de nacht en tijdens je rust geactiveerd.
We zijn de afgelopen 2 jaar verwond geraakt, door angsten, doordat alles op zijn kop ging.
Lik je wonden, heel jezelf.
Genees jezelf door naar binnen te gaan, weer te schilderen, tekenen of te lezen met een pot thee en een kaarsje erbij.
Gewoon het vuur doen branden in ons.
Het is zo simpel, begot. En zo oud.
Een licht aansteken in de donkerste nacht.
Samen met miljoenen anderen.
En ervaren wat dat met een mens doet.
Het mag nu.
Laat de kinderen in jouw veilige plek tot rust komen.
Bed ze in, ga cocoonen en geniet van het echte leven.
Niet van het digitale leven.
Het lijkt misschien alsof tegenstellingen steeds groter worden en conflicten tot een hoogtepunt worden gedreven.
Dat is ook nodig om tot ons besef te komen dat het heel raar is allemaal, waardoor de kentering kan komen.
Waarin we het zullen gaan verwelkomen.
Eerst naar binnen, weer verbinden met je ziel, met je wezen.
De ego gerichte wereld stort momenteel in.
Adem door je angsten heen als je ze hebt.
Je kunt eraan voorbij gaan.
Je gaat het ontdekken dat dit kan.
Voorbij je angsten vindt jij jezelf.
Je zachtheid, je kracht, je bronfrequentie.
Je levensenergie.
Dan ga je de verbinding voelen met onze kostbare planeet, van Moeder Aarde.
Wij zijn van dezelfde stof gemaakt.
Zonder haar, waren wij er niet.
Je hebt haar nodig.
Respecteer haar, eerbied haar.
Eer haar en alles wat ze je geeft.
Maak een eerbetoon aan haar.
Onze grote moeder.
We zitten in een geboorteproces en maak van je huis een veilige baarmoeder waarin je in transitie kunt gaan om opnieuw geboren te worden.
Het gaat even pijn doen, dit hoort bij het geboorteproces.
Wij weten immers nog niet precies hoe de Nieuwe Wereld er uit gaat zien en dat geeft onzekerheid en twijfel.
Maar je kunt het al wel voelen, aanvoelen.
We groeien nu met elkaar naar eenheidsbewustzijn, naar eenheid en begrip voor elkaar, naar verbinding en kracht.
Zet nu in je lang vergeten creatieve krachten in.
Ga letterlijk aan je tafel zitten met een vel papier en potloden.
En laat je lichaam en ziel tekenen.
Jouw nieuwe wereld.
Jij bent een medeschepper van deze tijd.
Jij bent een lichtdrager.
Jij kan met jouw energie wezenlijke veranderingen in onze tijdslijn aanbrengen.
Veranderingen die bijdrage aan de nieuwe wereld.
In verbinding met de hele schepping.
Op dit moment is er een krachtige stroming vanuit de kosmos op gang gekomen om ons mensen te ondersteunen in dit proces.
Zie deze kluizenaarschaptijd als een groot cadeau.
Werk aan je gezondheid op alle fronten.
Zoek uit wat jij fijn vindt.
Stop even met werken en verplichtingen.
Het begint zoals altijd in onszelf en kan dan naar buiten toe uitstralen in de wereld.
De tijd is nu rijp en jij bent nu nodig als bewuste co-creator van een Nieuwe Wereld die op ons wacht.
Broncode Kristal activatie
Een broncode kristal activatie richt zich op je bronfrequentie en je kristalcode en op jouw opdracht waarom jij nu op deze planeet Aarde bent geïncarneerd. Je hebt je eigen trillingsfrequentie, je eigen unieke broncode en je eigen tempo wanneer je DNA zich gaat upgraden. In jouw pijnappelklier zitten van nature een aantal kristallen. Deze gaan geactiveerd worden, waardoor jouw bewustzijn vele malen groter zal worden, precies wat bij jouw natuurlijke frequentie passend is. Daarnaast maak ik ook een persoonlijke unieke kristallen lichtgrid voor jou (zie foto’s), die past bij jouw eigen unieke trillingsfrequentie. Hiervan ontvang je een foto van en deze heeft een krachtige uitwerking op de activering van jouw broncode en DNA activering. Hier lees je meer>
Angsten en depressies, Bevrijding, De mooiste mensen, Dochters en moeders, Hooggevoelige vrouwen, Interne veiligheid, Kracht, Liefde en hooggevoeligheid, Move to new, Vanuit je hart
Onze pijnlijke emoties stammen nog uit onze vroegste jaren van ons leven. Deze zijn systematisch perfect weggedrukt of we verdoven ze door te compenseren met afleiding, eten, verslavingen etc. We reageren dan bijna altijd onbewust af op de buitenwereld omdat dit deel nooit goed verwerkt en ontladen is. Het is ook moeilijk te verwerken omdat het afweermechanisme van ons overlevingsmechanisme onszelf tegen houdt te beseffen dat deze pijn vrij komt. We zijn een kei geworden in het onderdrukken ervan.
Hierdoor is heel moeilijk om te beseffen dat er tekort aan emotionele steun en erkenning van je bestaansrecht in de kindertijd was. De loyaliteit naar ouders is vaak groter dan we zelf denken, dan we kunnen kijken naar de eigen pijn die nog niet is geheeld.
Er rust nog een soort taboe op om te spreken over de pijn als de loyaliteit naar onze moeder heel groot is, wat bijna altijd zo is. Door het taboe, kan het niet helen en blijft het in onze diepten van ons emotionele pijnlichaam. Vooral diep weggestopt, je uiterste best doen om dit te blijven negeren, want anders ken je niet. Misschien ook uit angst, voor de pijn die vrij zal komen, alsof deze je zou kunnen overspoelen. De angst voor de angst. Bang zijn om angstgevoelens te ervaren. Deze pijn kan van generatie op generatie doorgegeven zijn, zelfs als je relatie met je eigen moeder goed is, kunnen beiden niet tot bloei komen en deze liefde volledig te laten stromen. Doordat de liefde niet vrij kan stromen omdat het onderdrukken van emoties van eerdere gebeurtenissen, ook in voorgaande generaties in de familieziel nog niet verwerkt is. Dan weet je niet beter dan dat het zo is, dat dit normaal is. Dat liefde tot op zekere hoogte toch beperkt beschikbaar is, of niet voldoende aanwezig, een tekort is iets wat niet normaal hoeft te zijn. Er zitten dan nog onverwerkte delen in die zich generatie op generatie blijven herhalen, tot iemand het gaat zien en helen.
Zonen en dochters nemen ook onbewust de negatieve overtuigingen over van moeder, als is het de subtiele vorm, van: ‘Ik ben niet goed genoeg’ of ‘Ik mag er niet zijn’ bijvoorbeeld. Als kind vraag je dan goedkeuring van je moeder, waardoor je je eigen potentie verraad door loyaal te zijn aan de onbewuste innerlijke behoefte van je moeder. Het gevoel, je moeder niet te mogen overstijgen in fijnere gevoelens over jezelf en over je leven zou voelen als verraad aan haar, dus je kon en kunt dat niet. Dit gebeurt allemaal op systemisch niveau. Als ze wel haar kracht en kwaliteiten zelf zou bevestigen, is ze zich ervan bewust dat háár moeder dit onbewust kan zien als een persoonlijke afwijzing. En om dat te voorkomen neemt ze onbewust deze persoonlijke overtuiging over, om in verbinding te blijven met haar moeder. Zo subtiel ontstaat dit.
Het gaat er ook niet over of je moeder geen goede moeder was of is. Nee, het gaat om wat er onbewust al generaties wordt doorgegeven, wat jij nu kan omdraaien en helen. Daar gaat het over. Dat we hier vandaag zelf de verantwoordelijkheid over kunnen nemen en vanuit ons bewustzijn kunnen zien. Daarom gaan we ook systemisch werken met opstellingen 1 op 1 of heel intensief in de retraite om de generationele pijn op te sporen, zodat bij jou weer de liefde kan doorstromen in het hier en nu.
Aarden, Angsten en depressies, Bevrijding, De mooiste mensen, Hooggevoelig, Hooggevoeligheid en stress, Intuïtie ontwikkelen, Je Gouden Licht, Kracht, Liefde en hooggevoeligheid, Move to new, Nieuwe dimensies, Vanuit je hart, Wat is jouw levenstaak, Wat is jouw verlangen?
Mijn vrienden, verlies de moed niet. We zijn gemaakt voor deze tijden.
Ik heb onlangs de verhalen van zovelen gehoord; verhalen die diep en pijnlijk zijn.
Velen maken zich zorgen over de stand van zaken in onze wereld nu.
De huidige tijd is een tijd waarin je je dagelijks verbaast over wat er gebeurt, wat veel woede en angst oproept.
De beschaafde wereld lijkt van ons weg te glijden.
De gruweldaden tegen kinderen, ouderen, alledaagse mensen, armen, onbewaakt en hulpeloos, benemen ons onze adem.
Toch vraag ik je, blijf zacht in je hart. Blijf in je eigen heilige ruimte, in je eigen heilige tijd.
Verlies niet je geloof in het leven, in elkaar. Vooral omdat het een feit is dat we gemaakt zijn voor deze tijden.
Je weet dit vanuit je diepste weten. Jarenlang hebben we geleerd, geoefend, getraind en gewacht om elkaar nu op precies dit punt te ontmoeten;
het punt van in hoeverre we de keuze maken om ons te laten betrekken in het gebeuren, erin meegaan, of dat we dit vanuit het grote geheel kunnen bekijken en zo de diepe verbinding met onszelf weten te behouden.
Er zijn veel ontwaakte zielen en met de dag komen er meer bij. We maken deel uit van de toekomstige geschiedenis van de mensheid, van deze planeet.
Ook jij bent voor dit moment geboren, om dit mee te maken. Om jouw rol te pakken. Om te voelen wat je moet doen.
Juist in donkere tijden blijven de echte contacten over en ontvangen we nieuwe vrienden met open armen.
Mensen vinden elkaar energetisch tot in de realiteit. Het enige wat velen weten is dat we nu nodig zijn.
Grote zielen ontwaken en maken als pioniers in alle stilte energetisch de weg vrij voor de massa die zal volgen.
In de nacht bevechten de pioniers de energetische aanvallen op je grote licht.
Als je de donkere nacht van je ziel al hebt beleefd, zul je niet meer vrezen en ze wegsturen, nog sneller dan ze gekomen zijn.
Vanuit het hart en je lichtkracht: opgesodemieterd! “Ik heb geen toestemming gegeven en ik roep de universele wetten aan, de afspraken die aan het begin der tijden zijn gemaakt. Ik heb een vrije wil en ik geef geen toestemming dat jij hier nu bent. Wegwezen!”
Grote sterke lichtkrachtzielen zullen energetisch de andere lichtzielen aanroepen.
Ze zetten een stap in het licht, in zichtbaarheid, om zichzelf naar voren te plaatsen wanneer dat nodig mocht zijn.
Velen werken harT op de achtergrond als lichtzuilen overal verspreid over de Aarde, zoals de Egyptische Tempelpilaren die stevig staan tussen hemel en aarde.
Een dragende zuil van licht zijn, zo stevig en onafhankelijk van de buitenwereld, als uit steen gehakt en gegoten.
Luister naar je binnenste stem en voel wat je moet doen. En doe dit, dit is nu prioriteit. Scheid de bijzaken van de hoofdzaken in je leven.
We kunnen niet alles alleen doen, vanuit onszelf. We zijn met elkaar een puzzel, waarvan de stukjes verbonden zijn met elkaar.
Ons lichtveld raakt elkaar om het energiegrid van Moeder Aarde te herstellen, bekrachtigen en prepareren. Doe wat binnen je bereik ligt.
En doe het. Elk klein, kalm ding dat één ziel kan doen om een andere ziel te helpen, zal het collectieve veld positief helpen. Je draagt werkelijk iets bij.
Wat nodig is voor drastische verandering, is een opeenstapeling van liefdevolle handelingen, dit blijven doen, blijven doen en blijven doen en hiermee blijven doorgaan.
We weten dat niet iedereen op Aarde nodig is om gerechtigheid en vrede te brengen.
Maar slechts een kleine, vastberaden groep die niet zal opgeven tijdens de eerste, tweede of honderdste storm.
Dit zijn de pioniers. De krachtigsten. De meest beproefden die vaak al het één en ander hebben meegemaakt, die zijn het sterkst.
Zij die hun zuivere pure ziel hebben weten te behouden en hun licht niet hebben laten doven.
Eén van de meest kalmerende en krachtige acties die je kunt doen om in te grijpen in een stormachtige wereld, is opstaan en je ziel laten zien.
Je ziel straalt als Goud in donkere tijden. Het licht van de ziel gooit vonken, dat zorgt ervoor dat de juiste zaken in brand kunnen vliegen en kunnen transformeren.
Je gouden ziel.
Deze daad vraagt enorme moed, maar is de grootste noodzaak in deze donkere tijden.
Sta op en doe het.
Wees dat baken van licht.
x Tamara
Aarden, Bevrijding, Energieniveau, Intuïtie ontwikkelen, Kracht, Meer energie, Move to new, Van hoofd naar hart
Wat een reis. Werken met je licht, kracht en je hart.
Vanmorgen stond ik op met een samengeknepen hart van de energie die ik in het collectief voelde.
Voor ik mijn ochtend
energieprogramma doe, voel ik mij onbeschermd en naakt, daarna beschermd en heel veilig.
In mijn energieprogramma heb ik vele rituelen toegevoegd de laatste tijd om mijzelf te bekrachtigen en meer hulp aan te roepen.
Ik stond op, hond naar buiten, daarna samen spelen.
Thee maken en dan een verstopspelletje spelen met Koosje: Zoek je bal.
Ik verstop de bal terwijl zij in de keuken wacht en zij zoekt met haar neus en vindt de bal altijd, zo geweldig.
Ik was ondertussen naast de warme houtkachel gaan zitten op de massagestoel mijn rug aan het lostrillen.
Ondertussen ging ik aarden en volgde ik mijn energieprogramma.
Ik vroeg mij af of ik me nu ik die hand om mijn hart voelde ook kon verbinden met de vrijheid in mij en het weer vrij voelen in de wereld, de bevrijding voelen waar we naar toe aan het werken zijn. Het ging niet zo vanzelf vandaag.
Op dat moment had Koosje haar bal gevonden en liet ze de bal los en ging recht voor me zitten en keek me zeer indringend aan. Ik ademde diep in mijn hart.
Het deed zeer.
Ze bleef me aankijken en we deden het samen, haal liefde die ze voor mij voelde liet ze helemaal stromen en dat gaf mij het zetje om door de fysieke pijn in mijn hart heen te ademen en het lukte. Ik ademde met Koosje samen in mijn hart.
Ze bleef maar recht voor me zitten en me strak aankijken.
Ineens wist ik het zeker.
Zij is een krachtig wezen verstopt in een hondenlichaam.
Ik voelde haar steun en kracht in mijn werk wat ik moet doen.
Ik ademde groter en mijn hart in mijn lichaam verspreidde zich in mijn borstgebied, ik ademde zo diep door dat zij 10 cm naar achteren ging zitten en bleef kijken.
Zij hielp me er doorheen, ik bleef diep doorademen en deze hartenergie en gevoel van vrijheid verspreidde zich over mijn hele lichaam.
De pijn verdween, de ruimte kwam vrij.
Koosje ging nog eens 10 cm naar achteren en ze bleef in de zithouding.
Ik zag dat ze dit deed omdat mijn energielichaam zo krachtig werd.
Mijn licht ging aan.
Wauw, wat ik voelde had ik nog nooit eerder ervaren.
Zo krachtig en we deden het samen.
Eigen pijn en collectieve pijn transformeren door je lichaam heen, door je hart heen.
Er doorheen ademen.
Heel Bewust.
Ze bleef me aanmoedigen en steunen.
Ik had al vaker tegen haar gezegd, jij bent geen gewone hond, jij bent een engel vol liefde in een hondenlichaam en jij komt mij bijstaan en steunen in mijn werk.
Ik zei het weer tegen haar.
Het is waar.
Ze beaamde het in haar communicatie naar mij.
Ik geloof het.
Zij is er voor mijn bescherming en ook voor mijn spirituele groei.
Ik riep het gevoel van bevrijding op, de voorstelling die ik maakt was dat we vrij waren, allemaal, wereldwijd.
Dat het voorbij was, de opluchting dit te voelen in mijn lijf.
Dat lukte.
Maar ik moest door hele zware energie eerst heen die om ons vast zit.
Het gevoel voelen dat we een nieuwe samenleving gaan creëren.
We kunnen weer ademen en liefhebben en zin hebben in de dag. Naar buiten gaan waar we ook naar toe willen.
Bij het dagelijks aanroepen van mijn eigen team engelen, beschermengelen, gidsen, beschermgidsen, healers en begeleiders, riep ik ook de Galactische Raad aan, de Raad van Licht, de Lichtmeesters, de wezens van Licht, de wezens van Liefde, de engelen van Liefde.
Ik riep heel bewust de Pleiadiers aan, de Lemurian, de Sirianen, de Lyrianen, de Arcturianen om ons te komen helpen.
Zij kijken toe en omdat wij een vrije wil hebben mogen ze niet zomaar ingrijpen.
Maar WEL als we het vragen.
Ik vroeg ze: ‘Ik spreek namens het menselijk ras, wij hebben jullie hulp nodig, wij hebben een vrije wil en vanuit deze vrije wil vragen wij jullie actief om hulp om ons te komen bevrijden van onze bezetters die onze planeet gekaapt hebben.
Die onze mind gekaapt hebben voor degene die nog in het onbewuste veld aangesloten zijn.
Help ons hen te bevrijden via de mind.
Help ons deze indringers te elimineren.
Help de mensheid te bevrijden.
Nu is deze vraag er.
Deze vraag wordt nu letterlijk aan jullie gesteld en ik weet en voel dat vele lichtmeesters en werkers op Aarde met mij deze vraag hebben gesteld.
Ik vertrouw erop dat jullie mij en alle andere horen en in actie zullen komen.’
Meer mensen moeten nu deze vraag dagelijks gaan stellen.
Voor het slapengaan en voor het opstaan.
Bescherming voor jezelf, je hartsbewustzijn activeren en hulp vragen aan de wezens van andere planetaire stelsels.
Koosje zat nog steeds voor me te kijken en weet dat zij ook deel uitmaakt van mijn team.
Rust daalt neer.
Koosje pakt haar bal en gaat weer zelf spelen.
Ik sta op en stap in mijn nieuwe dag vol wonderen.
Koosje en ik gaan nog vele avonturen beleven in onze binnen- en buitenwereld.
Ik weet het zeker!
Delen mag, deze oefening zelf uitvoeren elke dag is nog beter.
X Tamara Beekmans.